• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gisteren de fotozaak gebeld voor informatie.

Die man raadde mij een dimage7 aan ipv een sony707.

Ik weet zelf dat ik een 707 wil dus dat is al duidelijk, vooral ook omdat ik veel reviews heb gelezen.

Nu komt hij met het volgende, hij zegt dat de accus (infolithium) na een jaar op zijn en dat je dan weer voor veel geld nieuwe moet kopen.

Is dit echt zo ?? Ik heb ook een sony portable minidisk, een mzr35 met Li-Ion accu erin, deze heb ik al een paar jaar en de accu is nog steeds perfect.

Wat moet ik geloven :?

• Fairy
  • Niet online
Iemand?

• Fairy
  • Niet online
Dit geloof ik niet :'(

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Wat een onzin zeg. Ik heb 1,5 jaar een Sony Cybershot DSC-S70 gehad. (helaas gestolen) en in die tijd is de batterijcapaciteit met niet één minuut afgenomen. Daarvoor had ik een Sony Cybershot F55 en die accu heeft het twee jaar prima gedaan. Toen heb ik hem doorverkocht en ik heb van die gozer nooit klachten gehad.

• Fairy
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 19:32 schreef DasH het volgende:
Wat een onzin zeg. Ik heb 1,5 jaar een Sony Cybershot DSC-S70 gehad. (helaas gestolen) en in die tijd is de batterijcapaciteit met niet één minuut afgenomen. Daarvoor had ik een Sony Cybershot F55 en die accu heeft het twee jaar prima gedaan. Toen heb ik hem doorverkocht en ik heb van die gozer nooit klachten gehad.
Ok, dat is duidelijk, kan er dus MINIMAAL 2 jaar mee door dus :)

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 22:23
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat deze batterijen juist NIET lui zijn.

No production networks were harmed during this posting

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 23:11
Ik ken geen enkele fabrikant die zulke goede accu's gebruikt als Sony!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

I must agree with y'all.

Sony heeft het accu-verhaal gewoon helemaal begrepen. Die info-lithium accu's zijn gewoon erg goed.
Heb laatst een extra accu'tje gehaald voor de P1, kost ook 'maar' 160,- vind ik erg meevallen.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 14:21

paradoXical

The ParadoX

Die sony accu in mijn s-85 is echt suberb, snel oplaadbaar, wanneer je maar wilt, gaat lang mee en de duur neemt absoluut niet af..

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Fairy
  • Niet online
Thanx u all !
Pagina: 1