Toon posts:

vaag dit gaat nergens over

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
anders ban je me even om niks

Verwijderd

hmmm, is dit allemaal gegaan via het nieuwe ban beleid?

Verwijderd

Topicstarter
vaag ik weet het niet

Verwijderd

weet ik waar dit over gaat?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Het gehalte bullshit-topics in de HK was ook wel errug hoog niet? En de combinatie met die warezrequest was dit misschien wel de druppel...
code:
1
2
3
4
5
6
7
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/303399
[TOPIC=303402///][NOHTML]ik moet naar de kapper[/NOHTML][/TOPIC]
[TOPIC=303405///][NOHTML]wat is je fav toetje?[/NOHTML][/TOPIC]
[TOPIC=303407///][NOHTML]tentamenweek over een week[/NOHTML][/TOPIC]
[TOPIC=303412///][NOHTML]en daarna naar hockey[/NOHTML][/TOPIC]
[TOPIC=303410///][NOHTML]ik ga eten[/NOHTML][/TOPIC]
[TOPIC=303417///][NOHTML]tot vanavond[/NOHTML][/TOPIC]

Maar ik denk dat Bulldog je hier antwoord op moet geven, daarom hou ik me hier verder voorlopig buiten, ik zou het ook op prijs stellen als anderen dat doen..

Bericht hierboven

Verwijderd

Voor diegene die het niet weten.
clvy82 is een geducht HK poster :)

Met zeer illustere topics als:

oprottuh (part 2)
oprottuh
zo ik weet het ik was een tijdje niet zo actief
hockey was leuk
tot vanavond
ik ga eten
en daarna naar hockey

edit: sowwy Floris je post was er nog niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 10:14 schreef Floris Diemel het volgende:
Het gehalte bullshit-topics in de HK was ook wel errug hoog niet? En de combinatie met die warezrequest was dit misschien wel de druppel...
code:
1
2
3
4
5
6
7
[TOPIC=303402///][NOHTML]ik moet naar de kapper[/NOHTML][/TOPIC]
[TOPIC=303405///][NOHTML]wat is je fav toetje?[/NOHTML][/TOPIC]
[TOPIC=303407///][NOHTML]tentamenweek over een week[/NOHTML][/TOPIC]
[TOPIC=303412///][NOHTML]en daarna naar hockey[/NOHTML][/TOPIC]
[TOPIC=303410///][NOHTML]ik ga eten[/NOHTML][/TOPIC]
[TOPIC=303417///][NOHTML]tot vanavond[/NOHTML][/TOPIC]

Maar ik denk dat Bulldog je hier antwoord op moet geven, daarom hou ik me hier verder voorlopig buiten, ik zou het ook op prijs stellen als anderen dat doen..
hier ging het niet over

en warez request??????????

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Warezrequest:
[topic=197852/1]

Bericht hierboven

Verwijderd

een 'man' van weinig woorden, dat issie zeker... :P
ach en wat er uit komt zijn slotjes, dus ja Bulldog had wel gelijk denk ik. :)

• Bulldog
  • Niet online
Je bent gebannend vanwege de vele toics in de HK, die veelal totoaal nergens (maar dan ook nergens..) op sloegen. Bovendien doe je dit erg actief, 4/5/6 topics achter elkaar is heel gewoon -> maar niet de bedoeling.

Aantal voorbeelden:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/211436
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/309015

Quote Floris:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/303402
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/303405
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/303407
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/303412
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/303410
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/303417

Tot slot is meer dan 55% van je totaal aantal posts in de HK, en bij deze help en wil ik je er ook even aan herinneren dat dit dus niet de bedoeling is (dit icm. bovenstaande gedrag).

Genomen actie: SG /HK banned) is vrij hard, maar denk dat het geen kwaad kan.
Tenslotte is di..... (ik quote wel gewoon uit de faq:
Dat kan kloppen. Stuffis Generalis en de Huiskamer zijn niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 forums verborgen.
Als je toegang wilt krijgen tot deze forums is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Tot slot wens ik je natuurlijk nog verder veel plezier in de tech. forums op got! :)

Verwijderd

Topicstarter
njah nou heel leuk en warez request m'n reet ik vroeg om een demo

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 18:26 schreef clvy82 het volgende:
Huh? Jij was toch geband :?

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zaterdag 03 november 2001 18:27 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Huh? Jij was toch geband :?
Hij heeft een SG/HK ban.

• El Jefe
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 18:30 schreef hdd het volgende:

[..]

Hij heeft een SG/HK ban.
*Oops* :D Sorry je hebt gelijk. :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 03 november 2001 18:26 schreef clvy82 het volgende:
Om met jouw woorden te spreken: Demo? M'n reet.

Als je niet betrapt was door Traag dan was je dankbaar ingegaan op een aanbod van een warez URL. Dit soort geintjes zijn we nou al zo vaak tegengekomen, dus verzin eens een betere smoes.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Op zaterdag 03 november 2001 19:04 schreef Exirion het volgende:
....Als je niet betrapt was door Traag dan....
*D

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter

[..]

Als je niet betrapt was door Traag dan was je dankbaar ingegaan op een aanbod van een warez URL. Dit soort geintjes zijn we nou al zo vaak tegengekomen, dus verzin eens een betere smoes.
vaag dat maken jullie er alleen maar van

echt dikke onzin dus

het moet wel echt bewijsbaar zijn ik bedoel dit gata nergens over

straks krijg je een bom omdat een agent meende te kunnen concluderen dat als het gekunt had je door rood was gegaan

jajaja maar goed het zal m'n reest ook roesten gewoon triest dus

• uibeltje
  • Laatst online: 02-12 12:57

uibeltje

Idiotheque

[..]

beetje ver gezocht hoor.
Da's hetzelfde als dat je de buurman totaal niet mag (hem serieus doodwenst ofzo) en hem bijna aanreed toen je niet oplette omdat er een kind voor je met de fiets flikkerde en deze ontweek. Is er dan opzet in het spel? Nee.Zou je het erg vinden dat de buurman wel doodgereden werd?Waarschijnlijk niet :P (overigens moet je dit relativeren en niet te letterlijk nemen hoor ;))

Is dat van clvy82 dan een warez-request? In mijn ogen niet. Hij gaf aan dat het om een demo ging, of er nou een warez-url in komt of niet, gaat het niet eens over.
Maar dat is mijn mening :)

Verder is het vragen van warez-requests in mijn ogen volledig losstaand van postgedrag binnen de HK en het openen van een grote hoeveelheid nutteloze topics. Toegegeven: het kan tekenend zijn hoe een user is, maar het zijn 2 dingen die wel gescheiden moeten blijven imho. :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 03 november 2001 20:58 schreef uibeltje het volgende:
Is dat van clvy82 dan een warez-request?
Ja
In mijn ogen niet. Hij gaf aan dat het om een demo ging, of er nou een warez-url in komt of niet, gaat het niet eens over.
Dat gaf ie _niet_ aan, en ik vraag me dus af of jij de betreffende topic wel gelezen hebt. Ik vermoed van niet. Hij vroeg waar je het programma kon vinden, en zei er niet bij dat ie een demo bedoelde.

Pas toen ie een waarschuwing kreeg zei ie dat ie een demo bedoelde, en dat hebben er nu al zoveel geflikt... Elke keer hetzelfde sneaky gedoe.
Maar dat is mijn mening :)
Ja, maar lees nou eens die topic even :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op zaterdag 03 november 2001 21:02 schreef Exirion het volgende:
Op zaterdag 03 november 2001 20:58 schreef uibeltje het volgende:
[..]

Ja
[..]

Dat gaf ie _niet_ aan, en ik vraag me dus af of jij de betreffende topic wel gelezen hebt. Ik vermoed van niet. Hij vroeg waar je het programma kon vinden, en zei er niet bij dat ie een demo bedoelde.

Pas toen ie een waarschuwing kreeg zei ie dat ie een demo bedoelde, en dat hebben er nu al zoveel geflikt... Elke keer hetzelfde sneaky gedoe.
[..]

Ja, maar lees nou eens die topic even :)
ik heb het dus gelezen, vandaar dat ik reageerde.

Het is inderdaad dubieus dat ie zijn request aanpast/"herziet" na het krijgen van de waarschuwing, maar stel dat ie het ECHT meent? :?
Ja klinkt dom op deze manier, maar niet elke user is hetzelfde natuurlijk, er wordt ook dan uiteraard met 2 maten gemeten. Niet dat dat erg is, zoiets gebeurd vanzelf.

Maar dan nog lijkt het me dat een warez-request nog steeds los staat van het postgedrag van een user.

Verwijderd

Topicstarter
ach dat zeg ikd us de hele tijd, je kanhet als een warez request zien, maar dat hoeft niet, dus ook al doelde ik er op, je kan dat niet eens zeker zeggen, beetje triest dus maar goed

als dit is waar je op kikt, moet je vooral zo doorgaan

zeg dan gewoon dat het alleen maard oor mijn hk posts kwam

punt uit

trouwens dat van de 7 topics achter elkaar is ook al 2 week terug dus dat bannen gaat wel erg traag

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 03 november 2001 21:07 schreef uibeltje het volgende:
Maar dan nog lijkt het me dat een warez-request nog steeds los staat van het postgedrag van een user.
Nee, wangedrag (want daar hebben we het hier over) kan nooit los van elkaar staan. Als mod kun je een keer iets door te vingers zien, maar zodra iemand het ergens anders echt bont maakt dan telt die eerste overtreding soms toch mee. Alles bij elkaar heeft ie het blijkbaar bont genoeg gemaakt voor deze beslissing.

En aangzien ik 1 van de mensen ben die zich soms groen en geel ergert aan het kleuterniveau in de HK, kan ik me erg goed voorstellen dat deze user nu de HK is uitgezet. Alleen op grond van de waardeloze topics in de HK zou het IMHO al terecht zijn geweest.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 21:10 schreef clvy82 het volgende:
ach dat zeg ikd us de hele tijd, je kanhet als een warez request zien, maar dat hoeft niet, dus ook al doelde ik er op, je kan dat niet eens zeker zeggen, beetje triest dus maar goed

als dit is waar je op kikt, moet je vooral zo doorgaan

zeg dan gewoon dat het alleen maard oor mijn hk posts kwam

punt uit

trouwens dat van de 7 topics achter elkaar is ook al 2 week terug dus dat bannen gaat wel erg traag
Tsja, dat duurt idd lang, zie het van de positieve kant: je hebt 2 weken langer het niveau van HK kunnen vern**ken, is toch ook leuk? Het houdt ons van de straat :+

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
ja nou ja dikke lol

• Bulldog
  • Niet online
Heeft overigens weinig nut om door te zeefen :P ;) over het feit of het wel of /niet een warez reqeust was. Die SG /HK ban had je anders sowiezo wel gekregen. Duss, m'n reet :7.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 19:26

Nietzman

Woei!

Op zaterdag 03 november 2001 10:53 schreef Bulldog het volgende:
Tot slot is meer dan 55% van je totaal aantal posts in de HK, en bij deze help en wil ik je er ook even aan herinneren dat dit dus niet de bedoeling is
Als jullie nou bij iedereen in de HK zouden checken wat hun percentage posts waren, en die mensen een HKban zouden geven, dan hadden jullie die nieuwe servers noooooit hoeven plaatsen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik zeg toch laat maar hangen

Verwijderd

Het zal vaak gebeuren dat een bepaalde user een vraag stelt, een opmerking maakt of een bepaald iets aan de kaak stelt. Daar is LA immers voor bedoeld en dat is dus geen probleem. Wat wel een probleem is, is als mensen die niet direct te maken hebben met hetgeen de topicstarter vraagt zich er in gaan mengen.
Wij verzoeken je dan ook om dit soort discussies zo veel mogelijk met rust te laten.

Dit vragen we je niet omdat we de users allemaal maar eikels vinden ofzo, maar omdat het veel moeilijker is om users persoonlijk aan te spreken als andere mensen zich in de discussie mengen.
Doe je dit toch, dan kan dit er voor zorgen dat we het topic sluiten en dat we verder overleg middels ICQ of mail aanpakken. Daarnaast kan je als user een temp-ban krijgen.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zaterdag 03 november 2001 21:41 schreef clvy82 het volgende:
ik zeg toch laat maar hangen
Goh je komt wel heel erg geïnteresseerd over :?
Maar goed wat jij wilt, lama hange

Verwijderd

Topicstarter
ja wat wil je dan dat ikz eg

ze luisteren toch niet dus boeiend

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 03 november 2001 21:48 schreef clvy82 het volgende:
ze luisteren toch niet dus boeiend
We luisteren wel, maar we zijn niet onder de indruk van een smoes die we al 1000 keer gehoord hebben van andere warez requesters.

En zoals Bulldog al zei : die warez request maakt weinig verschil. Die ban had je toch wel gekregen.

Snap je nou echt zelf niet dat je op een belachelijk laag niveau in HK post?

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op zaterdag 03 november 2001 21:10 schreef Exirion het volgende:

[..]

Nee, wangedrag (want daar hebben we het hier over) kan nooit los van elkaar staan. Als mod kun je een keer iets door te vingers zien, maar zodra iemand het ergens anders echt bont maakt dan telt die eerste overtreding soms toch mee. Alles bij elkaar heeft ie het blijkbaar bont genoeg gemaakt voor deze beslissing.

En aangzien ik 1 van de mensen ben die zich soms groen en geel ergert aan het kleuterniveau in de HK, kan ik me erg goed voorstellen dat deze user nu de HK is uitgezet. Alleen op grond van de waardeloze topics in de HK zou het IMHO al terecht zijn geweest.
Okee, zo had ik het nog niet bekeken :)
Dankjewel voor de heldere uitleg! :)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zaterdag 03 november 2001 20:22 schreef Traag het volgende:

[..]

*D
Je hebt achteruitgang geboekt, je post nu nog maar 1 smiley per post.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat zeg ik juist om die hk posts bannen ook maar begin dan niet triest over een warez request want dat is dikke onzin

Verwijderd

wat mij betreft is het compleet terecht :D

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik vind hem ook wel terecht. Als je nou iets leuks toevoegde aan de HK, maar neu...

Verwijderd

Topicstarter
niet dat ik het erg vind, maar is mijn ban opgeheven :?

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op maandag 05 november 2001 09:22 schreef clvy82 het volgende:
Wat denk je zelf |:(
Fanatieke onzinposters zoals jijzelf halen het niveau (?) van de HK alleen nog maar verder naar beneden. Geen groot verlies voor HK/SG IMHO. Veel plezier op de tech fora. >:)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 05 november 2001 09:22 schreef clvy82 het volgende:
Om eerlijk te zijn: ja, er is iets fout gegaan. Maar daar doen we niet lullig over. De ban is inmiddels weer geheel hersteld.

Verwijderd

Topicstarter
aardig he ik meld het zelfs :)

en maak geeneens misbruik

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 05 november 2001 11:21 schreef clvy82 het volgende:
aardig he ik meld het zelfs :)

en maak geeneens misbruik
Je bent te goed voor deze wereld :Y) Waarom ben je eigenlijk gebanned? :+

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik na 3 maand niks posten 5 topics open
Pagina: 1