[CS}netwerkprobleem?!

Pagina: 1
Acties:

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:06
heb sinds gisteren ook half-life aangeschaft na de goede verhalen en na braaf HL erop gezet te hebben gevolgd door de update versie 1.1.0.8 en daarna Counter strike erop gezet te hebben.

wanneer ik online wil gamen en server lijst haal en vervolgens een server kies om te gamen, krijg je dat beginscherm met van IPX not found en connecting to blabla

daarna gebeurt er niets meer en krijg ik de melding dat ik niet kan connecten, dit gebeurt met welke server ik ook ies...(en nee cdkey is NIET in gebruik, alleen door mij :)

weet iemand waar het aan kan liggen??

mn pc specs"P3 850 MHZ, 256 MB RAM , 32 MB TNT2 videokaart, 10 & 20 GB HD

OS: Zowel XP Prof als Windows ME (voor games) (en probleem in beiden OS-en)

snap er niets van...... :?
ps aan andere topic hier is tot nu toe zinloos blabla, vandaar ff nieuwe frisse topic :)

I don't drive fast, I only fly low!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

IPX wel geinstalleerd bij netwerk? En niet toevallig een virusscanner aan of wel? Want die had ik ook aan toen ik laatst wilde gamen.. die bleek dus allerlei vage dingen te zeggen.. Wilde ik een game joinen zei ie dat me key in use was (originele key en dat zelfs op LAN). De volgende keer toen ik wilde joinen zei ie opeens dat me key ongeldig was.. dus hij gaf me gewoon random foutmeldingen terug.. Bleek dus me virusscanner te zijn die zat te kloten..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• yonexfreak
draai geen virusscanner op ME waar ik normaal mn games onder speel...

heb net ff alle protocols verwijderd en opnieuw erop gezet en krijg nu ook weer andere melding naast de oude dat WON me niet kan authicaten ofzo

hoe meld ik me dan aan bij WON???

snap er niets meer van, kan nl wel gewoon Unreal T of Strikeforce of Infiltration online gamen zonder probs...

Verwijderd

Zit je achter een firewall?

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:25
Als je een 'disconnected' krijg wanneer ie moet gaan 'Initializing and downloading', dan heb je een probleem met je netwerk, firewall of iets dergelijks.. heb ik al meerdere keren meegemaakt en is erg irri

• yonexfreak
nee zit onder windows ME niet achter een firewall/antivirus ofzo

die is bijna geheel gestript met zo min mogelijk shit erop, puur alleen games...

maar heb het ook onder Windows XP prof. die wel firewall/antivirus etc heeft, dus dat is prob volgens mij niet

heb net ff mail gestuurd naar Sierra over die WON verhaal, volgens mij ligt het daaraan :(

maffe is dat ik wel op een aantal server kan gaan kijken maja wat is de lol daarvan :?

ik weet echt niet wat het is, heb echt al veel geprobeerd, van herinstallatie tot aan netwerk strippen etc... maar niets werkt...

is toch niet zo dat WON gewoon offline ligt?

Pagina: 1