heb sinds gisteren ook half-life aangeschaft na de goede verhalen en na braaf HL erop gezet te hebben gevolgd door de update versie 1.1.0.8 en daarna Counter strike erop gezet te hebben.
wanneer ik online wil gamen en server lijst haal en vervolgens een server kies om te gamen, krijg je dat beginscherm met van IPX not found en connecting to blabla
daarna gebeurt er niets meer en krijg ik de melding dat ik niet kan connecten, dit gebeurt met welke server ik ook ies...(en nee cdkey is NIET in gebruik, alleen door mij
weet iemand waar het aan kan liggen??
mn pc specs"P3 850 MHZ, 256 MB RAM , 32 MB TNT2 videokaart, 10 & 20 GB HD
OS: Zowel XP Prof als Windows ME (voor games) (en probleem in beiden OS-en)
snap er niets van......
ps aan andere topic hier is tot nu toe zinloos blabla, vandaar ff nieuwe frisse topic
wanneer ik online wil gamen en server lijst haal en vervolgens een server kies om te gamen, krijg je dat beginscherm met van IPX not found en connecting to blabla
daarna gebeurt er niets meer en krijg ik de melding dat ik niet kan connecten, dit gebeurt met welke server ik ook ies...(en nee cdkey is NIET in gebruik, alleen door mij
weet iemand waar het aan kan liggen??
mn pc specs"P3 850 MHZ, 256 MB RAM , 32 MB TNT2 videokaart, 10 & 20 GB HD
OS: Zowel XP Prof als Windows ME (voor games) (en probleem in beiden OS-en)
snap er niets van......
ps aan andere topic hier is tot nu toe zinloos blabla, vandaar ff nieuwe frisse topic
I don't drive fast, I only fly low!