nou, hij is eindelijk helemaal af, het is nix spectaculairs ofzo, maar toch wil ik hem hier laten zien
op sommige foto's ligt de kast plat omdat ik mijn koeler (Dragon Orb 3 met 2 80 mm fans) niet meer vast kan maken, de pinnetjes op de socket zijn afgebroken
voor een paar foto's heb ik effe de koeler en proc eruit gehaald
dit is het origineel
[img]http://www.skuzz.net./casemod/origineel.jpg[/img]
een Aopen HK45

dat is hem dus :-) zoals je misschien wel ziet zijn de LED's ,reset-knop, powerknop, casebadge en de kleine gaatjes aan de zijkant weggehaald (er staat ook een alientje op mijn vidkaartje)

blauw CCFLetje :-)
de Schakelaars + Blauwe LED's van links naar rechts (op dit plaatje dus van boven naar beneden :-p)
1. de 2 outtake fans aan de achterkant
2. de 2 intake fans aan de voorkant (die je niet ziet)
3. de Blue Orb en de 2 fans op de Dragon Orb, die kunnen best uit als de proc idle is (ik heb een PIII 800)
4. de CCFL
5. de Reset-knop
6. de Power-knop

hier zie je het "koeltorentje" goed door het raampje

de binnenkant (met een beetje veel licht :-p)
nou eeh....dat was het zo ongeveer, geef maar commentaar, kraak het maar af....maakt mij nix uit
ow jah....nog effe Sine bedanken voor de foto's:
Bedankt voor de foto's !
en dan nog de "kunst" die spontaan ontstond tijdens het maken van de foto's

en nog ikbenveldmuis bedanken voor het idee van de topictitel
op sommige foto's ligt de kast plat omdat ik mijn koeler (Dragon Orb 3 met 2 80 mm fans) niet meer vast kan maken, de pinnetjes op de socket zijn afgebroken
voor een paar foto's heb ik effe de koeler en proc eruit gehaald
dit is het origineel
[img]http://www.skuzz.net./casemod/origineel.jpg[/img]
een Aopen HK45

dat is hem dus :-) zoals je misschien wel ziet zijn de LED's ,reset-knop, powerknop, casebadge en de kleine gaatjes aan de zijkant weggehaald (er staat ook een alientje op mijn vidkaartje)

blauw CCFLetje :-)
de Schakelaars + Blauwe LED's van links naar rechts (op dit plaatje dus van boven naar beneden :-p)
1. de 2 outtake fans aan de achterkant
2. de 2 intake fans aan de voorkant (die je niet ziet)
3. de Blue Orb en de 2 fans op de Dragon Orb, die kunnen best uit als de proc idle is (ik heb een PIII 800)
4. de CCFL
5. de Reset-knop
6. de Power-knop

hier zie je het "koeltorentje" goed door het raampje

de binnenkant (met een beetje veel licht :-p)
nou eeh....dat was het zo ongeveer, geef maar commentaar, kraak het maar af....maakt mij nix uit
ow jah....nog effe Sine bedanken voor de foto's:
Bedankt voor de foto's !
en dan nog de "kunst" die spontaan ontstond tijdens het maken van de foto's

en nog ikbenveldmuis bedanken voor het idee van de topictitel