Toon posts:

all-female gaming tournaments?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals de cpl-europe in mei van dit jaar
waar er naast de gewone Quake3 1vs1 compo voor iedereen,
ook een Quake3 1vs1 compo was waar enkel meisjes aan mochten deelnemen
de winnares heeft 400 euro gekregen...

is er een rede waarom er een aparte compo is voor meisjes, of niet? vinden jullie het een goed idee of niet? :D

ps: Quake3 is een computerspelletje, een first person shooter }:O

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 18:20
Op zaterdag 03 november 2001 06:22 schreef Anime het volgende:
zoals de cpl-europe in mei van dit jaar
waar er naast de gewone Quake3 1vs1 compo voor iedereen,
ook een Quake3 1vs1 compo was waar enkel meisjes aan mochten deelnemen
de winnares heeft 400 euro gekregen...

is er een rede waarom er een aparte compo is voor meisjes, of niet? vinden jullie het een goed idee of niet? :D

ps: Quake3 is een computerspelletje, een first person shooter }:O
Ja en nee..... Ja, de meeste vrouwelijke spelers zijn "meestal" zo goed als hun mannelijke tegenstanders.
En spelen op een hele andere manier...

nee: je scheid de M en de V, kan je zien als discriminatie.
En ik denk dat het ook niet zo verstandig is, omdat V spelers die alleen tegen V's spelen dan, sommige tactieken niet helemaal onder de knie krijgen (in de zin van, Mannen hebben meestal een andere techniek dan vrouwen)

Mits hier iets instaat dat één van beide partyen discriminerend vind, haal ik het met liefde weg }:O

Verwijderd

ik ben er tegen, waarom? omdat meisjes/vrouwen ALS ze gamen het ook wel kunnen (en dan met name fps'ers) Ze hebben idd vaak een andere tactiek, waardoor ze het 'ons' dus nog erg moeilijk kunnen maken :)

offtopic:
ByMeSDy wil liever niet herinnerd worden aan zijn UT 1v1 DM tegen een meisje uit Deutschland
ByMeSDy wil echter wel aan dat meisje zelf herinnerd worden :P

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ben tegen, kom op zeg dan word het NOG meer een aparte groep en dat schrikt weer potentiele vrouwelijke games af, als ze gewoon tussen de mannen mee moeten doen dan boeit het niet zo veel :)

blup

Verwijderd

zeker is daar niets op tegen :) En al helemaal niet als ze er ook nog :P uitzien :9 >:)

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 14:20
Dat is ook iets... Dat eeuwige gegeil als de pubertjes erachter komen dat er een meisje op de server is. Als er al een meisje op de server speelt dan zul je dat niet aan haar nick kunnen zien, anders gaan al die "jongetjes" tegen haar beentjes oprijen :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Vrouwelijke gamers zijn cool. :) Helaas zijn er veel en veel te weinig van. Ik zou ook geen aparte vrouwen tournaments maken.. dan is het net alsof ze niet goed genoeg zijn om aan de 'grote' tournaments deel te nemen. En dat is natuurlijk absoluut niet zo.

Helaas is mijn vriendin niet zo'n gamer :(

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Op zaterdag 03 november 2001 11:46 schreef tazzman het volgende:
Vrouwelijke gamers zijn cool. :) Helaas zijn er veel en veel te weinig van. Ik zou ook geen aparte vrouwen tournaments maken.. dan is het net alsof ze niet goed genoeg zijn om aan de 'grote' tournaments deel te nemen. En dat is natuurlijk absoluut niet zo.

[...]
Ik sluit me hierbij aan.. Jammer dat de mannen nog altijd in een grote meerderheid zijn in de games-scene!

#

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

check dit dan

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/pl.v.d.holst/whyPlayq3.jpg
grotere uhm versie :P :+
http://home.hccnet.nl/pl.v.d.holst/whyPlayq3.jpg

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 11:08 schreef Oakley het volgende:
Dat is ook iets... Dat eeuwige gegeil als de pubertjes erachter komen dat er een meisje op de server is. Als er al een meisje op de server speelt dan zul je dat niet aan haar nick kunnen zien, anders gaan al die "jongetjes" tegen haar beentjes oprijen :)
jajaja, niet overdrijven jij ! ;) Teneerste ga ik niet geilen als er een meisje op de server komt, en ten tweede ben ik geen puber :+

btw: ik heb al een vriendin hoor :) :9

edit:

die hierboven ziet er toch niet slecht uit :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 08:34 schreef Werkeend het volgende:
ik ben tegen, kom op zeg dan word het NOG meer een aparte groep en dat schrikt weer potentiele vrouwelijke games af, als ze gewoon tussen de mannen mee moeten doen dan boeit het niet zo veel :)
heh
zo had ik het nog niet bekeken :)
meestal lees ik dat het speciaal voor de meisjes ingericht wordt, om laten zien van : hey, jij bent echt niet de enige, er zijn zeker nog meisjes die gamen

maar misschien is wat jij zegt waar, en schrikt het meer af

persoonlijk had ik wel wille gaan, zien wat ik waard was tege andere meiden, want op servers kom je er nu niet zo enorm veel tegen (waarschijnlijk wel, maar zonder het te weten :) ), en zijn het wel geen mannen die doen alsof? :P

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zou graag es met een vrouwelijke Falcon 4.0 piloot vliegen alleen die zijn echt zeldzaam.. zijn er maar 2 of 3 in the complete 'scene'. Vroeger wel veel EF2000 (TACTCOM+KALI) samen gevlogen met een 32 jarige vrouw uit Canada. Die was *ECHT* heel goed. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Skroet (of hoe je het ook schrijft) heeft een girls-only team...
Roelen nog best wel... Die kicken de gemiddelde clans aarsje best wel :D

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Pagina: 1