Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Beaves for President! (sorry Femme
)
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Fantastisch! 
Nr.1 ! ! !
en dan blijft 'ie toch zo gewoon...

Nr.1 ! ! !
en dan blijft 'ie toch zo gewoon...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Impressive! Congratz namens * KeX
Kunnen we nog wat tegenvuur van * KeX verwachten of is hij te druk met T.net Ad praktijken?
Kunnen we nog wat tegenvuur van * KeX verwachten of is hij te druk met T.net Ad praktijken?
/me speelt het Wilhelmus en hangt de rozenkrans om bij * Beaves . 
Ook namens mij gefeliciteerd, ik heb erg veel respect voor een gemiddelde reactiescore van boven de 2 bij een dergelijk hoog posttempo.
Maar PAS OP: ik heb net uitgerekend, dat als je nu op je lauweren gaat zitten uitrusten, je over precies 3504,86* dagen wordt ingehaald door mij!
* Diegenen hier, die Thor goed genoeg kennen, weten dat dat getal niet uit de lucht gegrepen is.
Ook namens mij gefeliciteerd, ik heb erg veel respect voor een gemiddelde reactiescore van boven de 2 bij een dergelijk hoog posttempo.
Maar PAS OP: ik heb net uitgerekend, dat als je nu op je lauweren gaat zitten uitrusten, je over precies 3504,86* dagen wordt ingehaald door mij!
* Diegenen hier, die Thor goed genoeg kennen, weten dat dat getal niet uit de lucht gegrepen is.
Never stop seeking what seems unobtainable...
*Bloos*
Allemaal bedankt voor de felicitaties

Allemaal bedankt voor de felicitaties
Is een heel goed idee, heb dit jaar pas een voldoende gehaaldEn daarna weer verder met je studie
Dat zou ik toch niet te hard roepen, want mij wil je echt niet als president hebbenBeaves for President! (sorry Femme )
De gemiddelde score had ik natuurlijk nooit gehaald zonder de uitstekende moderaties van jullieOok namens mij gefeliciteerd, ik heb erg veel respect voor een gemiddelde reactiescore van boven de 2 bij een dergelijk hoog posttempo.
Ik ben te verslaafd om te stoppenMaar PAS OP: ik heb net uitgerekend, dat als je nu op je lauweren gaat zitten uitrusten, je over precies 3504,86* dagen wordt ingehaald door mij!
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Gefeliciflapstaard.
Daar roken we de vredespijp op
Daar roken we de vredespijp op
Verwijderd
Ik wist niet dat Cookie een andere nick heeft aangenomen
anniewees: congratz Beaves! Als je Cookie "Opper Karma King Off All Times" in kunt halen, dan ben je een echte bikkel!
Verwijderd
Ook ff feliciteren. Ik ben zelf maar een n00b-godlike, maar ach. Ik ben niet jaloers.
Ik kan gewoon niet typen. En jouw tempo hou ik al helemaal niet bij...
En laat het niet naar je hoofd stijgen!
Ik kan gewoon niet typen. En jouw tempo hou ik al helemaal niet bij...
En laat het niet naar je hoofd stijgen!
Congrats
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
HEY Beaves,
gefeliciteerd ermee, je bent toch net wat meer verslaafd dan mij
En nou zorgen dat je daar blijft staan
En niet te veel kloten op school, dan haal je meer dan 1 voldoende