[CM -> vraag] Auto alarm

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zat dus het internet af te zoekn voor een 12 volts auto-alarm voor in mijn kast (ik had het op een LAN gezien dus ik dacht: dat moet ik ook) en kwam uit bij deze site: http://www.12voltshop.com/details.asp?prodid=CS423&cat=12&path=1,12

mijn vraag is:

zal dit gaan werken ja of nee ?

ik neem aan dat er sensors bijgeleverd worden voor die prijs.

misschien weet iemand een goedkopere :?

alvast bedankt :)

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

ze hebben voor laptops van die alarmen. Als je zoiets oppakt piept ie met iets van 120-130db. Die zijn wel te koop onder de 100 piek dacht ik. Moet je mischien alleen een oogje op je PC maken ofziets om dat aan vast te maken. Vraag maar eens na bij de lokale computerboer.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• swipe
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 02:01 schreef Acid_Burn het volgende:
ze hebben voor laptops van die alarmen. Als je zoiets oppakt piept ie met iets van 120-130db. Die zijn wel te koop onder de 100 piek dacht ik. Moet je mischien alleen een oogje op je PC maken ofziets om dat aan vast te maken. Vraag maar eens na bij de lokale computerboer.
hmz ik zal het eens navragen bij een electronica zaak, lijkt me niet dat een computerboer auto alarmen verkoopt LOL :P

en welk oogje bedoel je ? die sensor ? die sensor werkt op trillingen en niet op licht etc etc

Verwijderd

Check bij Halffords het Easy Fit autoalarm voor +- F150,-

Dit ding bestaat uit een kant en klare sirene met ophangbeugel, een sensor (reageert op luchtdrukverandering, i.e. kast open, stoot tegen kast) met lopende LEDjes en een sleutelhanger met aan/uit afstandsbediening.

De bedoeling is dat je de sensor in de cabine van de auto of caravan plaatst, maar in je kast doet -ie 't natuurlijk ook. Inbouwen +- een kwartiertje: Je zet er 12 volt op en hij doet 't. Het draadje dat naar de motor van je radiator-fan moet hoef je nl niet perse te gebruiken. De sirene is wel 12 cm lang en +- 8cm in diameter (8cm, hmm, heb je nog een inlet/outlet casefan mount vrij?..)

Oh, en ja: hij doet "weep-weep" als je 'm aan en uitzet ;)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Bij conrad op de site staat ook veel van dat spul.

Moet je wel lampjes inbouwen die gaan knipperen zodra je hem aan of uit zet he!

-=BLINK BLINK=-
WEEP WEEP

de betaler vervuilt

Verwijderd

Oh, ze hebben 'm op hun websiteje staan. [A LINK]http://www.halfords.nl/p_sh_ex.asp?ArtikelID=177&FocusPointNaam=Auto+Accessoires&SubGroepID=28&SubSubGroepID=45[/LINK]

D'r zit dus ook een sensor unit bij met daarin een stuk of 6 rode ledjes die 'lopen' als het alarm aan is. Die ledjes zou je inderdaad met een paar draadjes kunnen verlengen en in de fronpanel van je case kunnen monteren. Leuk modje ;)

• Acid_Burn
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

Op zaterdag 03 november 2001 02:09 schreef swipe het volgende:

[..]

hmz ik zal het eens navragen bij een electronica zaak, lijkt me niet dat een computerboer auto alarmen verkoopt LOL :P

en welk oogje bedoel je ? die sensor ? die sensor werkt op trillingen en niet op licht etc etc
Ik bedoel dus zo'n laptop alarm, die haal je bij je computer zaak. En dat oogie is om dat alarm aan vast te maken

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• BaRF
  • Laatst online: 21-08 14:50

BaRF

bijna kerst

kom op, gewoon zo'n pocket-alarmpje (kastje van 5cm bij 4cm met touwtje) maak je vast aan je kast, en dat tou spijker je aan de lan-tafel oid :) als het touwtje uitgerekt word krijg je een BELACHELIJK HARD lawaai van over de 150dB ;) en dat voor 17,50...

edit:
MAAR dat alarm van jou is cooler, want dan kun je met je remote leuke dingen doen zoals start onderbreker, en FANS!!!!!!!!!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op zaterdag 03 november 2001 09:09 schreef BaRF het volgende:
kom op, gewoon zo'n pocket-alarmpje (kastje van 5cm bij 4cm met touwtje) maak je vast aan je kast, en dat tou spijker je aan de lan-tafel oid :) als het touwtje uitgerekt word krijg je een BELACHELIJK HARD lawaai van over de 150dB ;) en dat voor 17,50...

edit:
MAAR dat alarm van jou is cooler, want dan kun je met je remote leuke dingen doen zoals start onderbreker, en FANS!!!!!!!!!
schaar..............
>athlon800@1000asusgeforce256ddr256pc133sblive1024nuineenkoffertjemetneoncoolja
u need a new keyboard man :)

• swipe
  • Niet online
ok bedankt jongens :)

is genoeg informatie om aan de slag te kunnen,

en over de grootte gesproken ?

plaats zat in mijn kast... er komen morgen 4 x 120 mm fans in en houd aan de voorkant van de kast wel een stukje over

edit:
plaatje van mijn kast http://www.overclockers.com/tips600/ ik zal asap eens een digi cameraatje ergens vandaan halen :P
Pagina: 1