Toon posts:

T68 kopen of wachten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het verstandig nu een gsm te kopen, de abbonnementen geven niet echt veel korting meer en zo... zullen deze dalen of als je nu een telefoon wil kopen, kun je dan beter wachten op UMTS?
Ik wil waarschijnlijk de T68 kopen, ik dacht, dan heb ik meteen een goede telefoon voor de komende paar jaar... wat denken jullie, kopen of wachten. Ik heb nu een 3310

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 01:39 schreef keepitcool het volgende:
Is het verstandig nu een gsm te kopen, de abbonnementen geven niet echt veel korting meer en zo... zullen deze dalen of als je nu een telefoon wil kopen, kun je dan beter wachten op UMTS?
Ik wil waarschijnlijk de T68 kopen, ik dacht, dan heb ik meteen een goede telefoon voor de komende paar jaar... wat denken jullie, kopen of wachten. Ik heb nu een 3310
Waarom zou het onverstandig zijn. Maar ik koop meestal alleen een nieuwe telefoon als ik er echt aan toe ben :+
Wil je gebruik gaan maken van UMTS dan kan ik je aanraden te w88 maar heb je zoiets van dat komt dan wel dan zeker niet w88.
Maar waarom perse voor de t68 er zijn toch nog zat andere telefoons om in overweging te nemen die goedkoper zijn ?
Ik zou zeggen denk er eens goed over na mocht je twijfelen kan ik je de http://gathering.tweakers.net/forum/find
aanraden om wat dingen te zoeken over andere telefoons of over de t68 :)

Verwijderd

kopen :)
kijk hier voor m'n t68...
[topic=209657/2]