[Gedachte] Links naar extreme websites?

Pagina: 1
Acties:

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 14:26
Ik heb in dit topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/308781

een link geplaatst naar een website die best :r :r :r :r(ahum, heel erg is een beter woord) extreme gedachten heeft. Dit heb ik neit gedaan omdat ik hier achter sta, ben er zelfs volkomen tegen, maar om een voorbeeld te geven (je moet het topic lezen om te begrijpen).

Mogen dit soort links eigenlijk geplaatst worden, ik heb de faq er op na geplozen, maar niets gevonden. :?

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 03 november 2001 00:46 schreef jonggoud.nl het volgende:
Ik heb in dit topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/308781

een link geplaatst naar een website die best :r :r :r :r(ahum, heel erg is een beter woord) extreme gedachten heeft. Dit heb ik neit gedaan omdat ik hier achter sta, ben er zelfs volkomen tegen, maar om een voorbeeld te geven (je moet het topic lezen om te begrijpen).

Mogen dit soort links eigenlijk geplaatst worden, ik heb de faq er op na geplozen, maar niets gevonden. :?

Jonggoud.nl
Je moet in ieder geval niet elke post met "jongoud.nl" eindigen. een signature mag je in je sig zetten (logisch he?). Een groet (zeker in die vorm) leest irri.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik kwam al vrij snel anti-semitistische pagina's tegen. Het lijkt me dat dit verboden is, maar de vraag of een linkje naar zo'n site verboden moet worden?

Ik denk het wel. Sommige mensen komen op verkeerde ideeën.

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 14:26
okeej okeej, m'n sig is weg. maar ik weet nog steeds niet hoe het met die link zit.

<offtopic> Het probleem met deze website is dat hij vanuit zweden gehost wordt, daar zijn 'onze' regels niet van toepassing. Ik zal ze ook graag van het net af wippen daar, alleen dit zal niet helpen. </offtopic>

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin