[Gedachte] Tellen hits in active topics?

Pagina: 1
Acties:

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 14:26
Ik suft altijd naar got via de active topics. Maar het is me opgevallen dat er alleen maar dingen in de active topics staan waar gepost wordt.

Nu is mijn vraagje best onrelevant. Maar wordt er ook naar hits gekeken? Of is het mogelijk om een active topics voor hits te maken, dit omdat ik best wel 's wil weten hoevaak 'mijn' topic bekeken wordt (of natuurlijk een ander).

Jonggoud.nl

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
We kunnen, indien nodig, wel achterhalen hoevaak en door wie welk topic wordt bekeken maar in Topix (de software waar dit forum op draait) is het niet mogelijk om dit te bekijken.

:X

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 14:26
Da's jammer. Ik vind dat soort statistieken altijd wel leuk. Zie het trouwens ook vaker.

Zijn dit nou dingen die op de 'to-do' of zo van Topix komen? Of is er gewoon geen interesse naar?

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Bulldog
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 00:44 schreef jonggoud.nl het volgende:
Zijn dit nou dingen die op de 'to-do' of zo van Topix komen? Of is er gewoon geen interesse naar?
Indien je deze functie graag in ons forum zou willen zien kun je een voorstel doen op: http://bugs.topix.nl/. Hier moet ik overigens wel aan toevoegen dat wij je geen
duidelijkheid kunnen geven of deze functie uberháupt geintegreerd zal gaan worden :).

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Zie: [topic=305265/1/999]

Met de forum software die nu draait is dus nix meer mogelijk aan updates/verbouwingen.. ;)

• Bulldog
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 00:47 schreef hdd het volgende:
Met de forum software die nu draait is dus nix meer mogelijk aan updates/verbouwingen.. ;)
Uiteraard zullen we je aanbeveling /wens wel in gedachten houden.

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het is met een forum van deze omvang volstrekt onmogelijk om het aantal views van elk topic te loggen in de db.

Dat zou namelijk zo'n 500.000 extra updates per dag op database server zijn.

(Nog afgezien van het nut om te weten hoe vaak een topic bekeken is)

Overigens is Topix inmiddels EOL, dus het valt niet verwachten dat dit soort dingen nog gemaakt worden.
Pagina: 1