Toon posts:

Elsa Gladiac 511 TV 64MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht, maar kon het antwoord op mijn vraag niet vinden hier.

Ik ga binnenkort mijn pc een upgrade geven (moederbord/cpu/beeldkaart)
Ik wil deze kaar graag gaan kopen, kost tenslotte maar 225,- :)
Hoe presteerd dit kaartje en wie heeft er ervaring mee?

En verder denk ik erover om eventueel nog een 3d-bril te kopen van Elsa.. Maar zou graag van jullie vernemen of dit wel een goed product is..

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Dit kaartje is een normale GEFORCE2MX400.
Het ligt eraan wat je ermee wilt doen en wat je upgrade word. Heb je een snelle cpu dan word hierdoor je videokaart weer de bottelnek en heeft het meer zin om een GEFORCE2 of GEFORCE2PRO te kopen voor een kleine meerprijs.
Voor de rest doet het kaartje het gewoon op een normaal niveau. Die bril zou ik maar gewoon laten als je tenminste niet van hoofdpijn houd na een korte periode.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Topicstarter
Upgrade van het moederbord wordt als volgt:
- Msi moederbord (ligt eraan wat dan op de markt is)
- Athlon uit de XP versie.

Welke betaalbare Elsa kaart is dan aan te raden?

Verwijderd

Neem maar een Abit , Epox of Iwill moederbord . MSI is nogal boecht-uit-den-LIDL(aldi is zo slecht nog niet :) )

Verwijderd

Topicstarter
Probleem met die moederborden is dat ik er geen ervaringen mee heb, terwijl ik met mijn msi moederbord NOOIT problemen heb gehad.

Maar ik sta open voor suggesties :P

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
en dat videokaartje kan je net zo goed 150 piek meer uigeven en hep je een geforce 2 ti van leadtek met de snelheid rond die van een geforce 2 ultra of doe het meteen goed en koop een ATI radeon 8500 of een geforce 3 ti500(wat een k*t naam)

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01
een upgrade van gf256 DDR naar gf2 MX400 stelt niet zoveel voor. Koop idd gewoon gelijk een gf2 Pro of een gf2 Ti.
Pagina: 1