DTT 3500 / DD

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 16:30

Apache

amateur software devver

Topicstarter
K'heb net van m'n neef een DVD geleend om eindelijk m'n audigy en DTT 3500 eens te testen :)

Maar wanneer ik hem probeer af te spelen via powerdvd of windvd krijg ik het dolby digital lampje niet aan, t'heeft nog nooit gebrand, ook is er dus geen echt 5.1 geluid geweest tot nu toe.

Ik heb bij beide al spdif geselecteerd maar het maakt niet uit het lampje gaat niet aan, ook niet met de .ac3 samples die op de audigy cd staan.

Voor ik de manual van die DTT 3500 ga zoeken (die niet hier ligt maar bij m'n grootouders |:( ) weet hier misschien iemand het wel :)

iig bedankt :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Apache

Apache

amateur software devver

Topicstarter
blijkbaar niemand met een DTT 3500 hier :)

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 16:31

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Jawel, ik heb er eentje. Ik heb hem aangesloten via de Digi uitgang van de geluidskaart (heb een live platimun, zonder 5.1) Werkt ok, maar in de DVD speler moet aangegeven worden dat de output voor audio ook ac3 moet zijn. En wellicht moet je de mixer van de geluidskaart nog in Movie modus zetten. Ik ga ervanuit dat je de software gebruikt die bij de geluidskaart geleverd wordt. Ik heb er geen problemen mee...:)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Verwijderd

ik had hetzelfde probleem (ik heb alleen een live5.1 ipv een audigy)

bij surround mixer , geavanceerde opties moet je de AC3 decoder van de kaart uitzetten. Het signaal wordt dan door de externe decoder herkent als ac3 en gaat het lampie 'eindelijk' branden :)

succes ermee

p.s. bij mij had het een enorme geluidsverbetering met dvdz

• Apache

Apache

amateur software devver

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 16:37 schreef JohanCruijff het volgende:
ik had hetzelfde probleem (ik heb alleen een live5.1 ipv een audigy)

bij surround mixer , geavanceerde opties moet je de AC3 decoder van de kaart uitzetten. Het signaal wordt dan door de externe decoder herkent als ac3 en gaat het lampie 'eindelijk' branden :)

succes ermee

p.s. bij mij had het een enorme geluidsverbetering met dvdz
Thx :)

K'moest idd ac3 decoding afzetten en de geluidskwaliteit is echt stukken beter :)

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Op zaterdag 03 november 2001 16:33 schreef ElCondor het volgende:
Jawel, ik heb er eentje. Ik heb hem aangesloten via de Digi uitgang van de geluidskaart (heb een live platimun, zonder 5.1) Werkt ok, maar in de DVD speler moet aangegeven worden dat de output voor audio ook ac3 moet zijn. En wellicht moet je de mixer van de geluidskaart nog in Movie modus zetten. Ik ga ervanuit dat je de software gebruikt die bij de geluidskaart geleverd wordt. Ik heb er geen problemen mee...:)
He?? Waar zit dat ding? Ik bedoel dus die surroundmixer?

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 16:52 schreef Maverickje het volgende:

[..]

He?? Waar zit dat ding? Ik bedoel dus die surroundmixer?
Dit zou ik dus ook graag willen weten ik heb een audigey maar dan een OEM dus zonder extra software misschien hier iets mee te maken???

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:11

JvS

Ik heb hem zelf ook

gewoon in je control panel. Of op je driverCD.. Zo niet, dan heb je 'm niet. Je kan ook met een OEM alles instellen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.