If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Zoiets... Er komt zo een topicje in MF hoorde ik...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Attentie attentie, over enkele minuten begint het water te golven komt er een mededeling
mooi. jammer dat zoiets net altijd gebeurd als je net iets wilt opzoeken op het forumOp zaterdag 03 november 2001 00:00 schreef Moartn het volgende:
Zoiets... Er komt zo een topicje in MF hoorde ik...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
alle lampjes waren ook ff uit
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Kdenk dat ze weer een tabel omgezet hebben naar innodb formaat
Verwijderd
Dus het is allemaal jouw schuld?Op zaterdag 03 november 2001 00:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
mooi. jammer dat zoiets net altijd gebeurd als je net iets wilt opzoeken op het forumstomme Wet van Murphy
Dat was inderdaad weer lekker brak. Ik vond 't een vreemd gezicht toen er in Spielerij maar 4 topics veranderd waren in de 2 uur dat ik weg was geweest.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
[topic=308957/1/25]
Op zaterdag 03 november 2001 00:08 schreef Bulldog het volgende:
Vanavond is Gathering of Tweakers ruim een uur uit de lucht geweest vanaf ongeveer 22:45 tot 23:55. Ik heb begrependat dit te maken had met het feit dat er te weinig ruimte beschikbaar was op de server waar de GoT dB op draait.
InnodB heeft nu meer ruimte toegewezen gekregen, dit door de oude mysiam tabellen te verwijderen. Als alles goed is zou allen nu weer naar behoren moeten functioneren.
Bulldog, wakker wordenOp zaterdag 03 november 2001 00:10 schreef RedRoon het volgende:
[topic=308957]
Bulldog: mysiam = MyIsam
Jajajaaa, dat is al lang gefixed man!Op zaterdag 03 november 2001 00:11 schreef Devil_2000 het volgende:
[topic=308957/1/25]
[..]
[..]
Bulldog, wakker worden
Tssk, hoe moet ik dat nou weten man!Op zaterdag 03 november 2001 00:18 schreef HlpDsK het volgende:
MyIsam? En wat voor beest is dat dan weer? Kun je 't eten?
Maar heb wel iets gevonden wat er op lijkt...
[topic=146725/1/100]
jaOp zaterdag 03 november 2001 00:18 schreef HlpDsK het volgende:
MyIsam?
Een databeestEn wat voor beest is dat dan weer?
try itKun je 't eten?
Verwijderd
Net zoiets als Kip Siam, maar dan ben je 't zelf ofzo?Op zaterdag 03 november 2001 00:18 schreef HlpDsK het volgende:
MyIsam? En wat voor beest is dat dan weer? Kun je 't eten?
Verwijderd
Ha, precies gemist (Blade gekeken). Gelukkig is alles weer ok en kan ik rustig slapen vannacht.Op vrijdag 02 november 2001 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
van 22.45 tot 23.57 offline geweest?
Wat een load of bull.. dat kees aan het counterstriken was kun je toch ook gewoon ff vermelden?Op zaterdag 03 november 2001 00:11 schreef Devil_2000 het volgende:
[topic=308957/1/25]
[..]
[..]
Bulldog, wakker worden
haha roflOp zaterdag 03 november 2001 00:52 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Wat een load of bull.. dat kees aan het counterstriken was kun je toch ook gewoon ff vermelden?
Fout....MyIsam is een tabeltypebeestOp zaterdag 03 november 2001 00:19 schreef hdd het volgende:
[..]
Een databeest
[..]
Pagina: 1