Toon posts:

kabel vast in netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe/betere netwerkkaart maar nu zit de internet kabel muurvast in mijn netwerkkaart, wat ik ook doe dat kreng komt er niet uit :(. Zeer frustrerend en ik vroeg me af of jullie misschien wat tips hadden |:(

Verwijderd

Afknippen en er een nieuwe aansluiting op monteren. :)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
dat lipje indrukken naar de stekker toe
en dan eruit trekken

Verwijderd

net als toen je een tand uit je mond moest halen toen je klein was: touw heeel strak aan kabeltje binden, andere eind aan de deurklink vastknopen en dan KEIhard deur dichtgooien/opentrappen ;)

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
De kaart even los draaien in je pc er uit trekken en dan nog eens proberen

Verwijderd

Topicstarter
allemaal al geprobeerd maar hij wil er echt niet uit ? misschien is 1 van die voegjes mis gegaan ofzo, ik stond er net met 2 man aan te trekken en hoorde alleen de netwerkkaart kraken maar hij wou er niet uit :(

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Op vrijdag 02 november 2001 21:53 schreef tom26 het volgende:
net als toen je een tand uit je mond moest halen toen je klein was: touw heeel strak aan kabeltje binden, andere eind aan de deurklink vastknopen en dan KEIhard deur dichtgooien/opentrappen ;)
Ik denk dat de hele computer dan ook mee vliegt :D

Verwijderd

Betonschaar wil nogal eens werken >:).
Volgende keer geen plug met secondelijm gebruiken hehe.

[zonder dollen modus]
met scherp mes dat lipje omhoog(/naar beneden) klikken, en dan MOET ie er gewoon uit kunnen. Anders toch die betonschaar-tip serieus nemen denk ik hehe :P
[/zonder dollen modus]

Verwijderd

Je moet je UTP/COAX cabel ook niet vast solderen :+

Scroef gewoon die netwerk kaart open

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 22:11 schreef ThePreatorian het volgende:
Scroef gewoon die netwerk kaart open
Das knap! Dat is net zo knap als een velletje papier vlak doormidden doorsnijden!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Je weet ook zeker dat het geen RJ-45 stekker is die in een RJ-11 bus (modem) zit :? :+

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

Topicstarter
Je weet ook zeker dat het geen RJ-45 stekker is die in een RJ-11 bus (modem) zit ?

Neuh, de stekker hoort gewoon goed te passen in het modem en in de netwerkkaart.. hij zit gewoon nogal vast.. :(

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
wegsmelten met en soldeerbout >:)

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 21:50 schreef happy3736 het volgende:
dat lipje indrukken naar de stekker toe
en dan eruit trekken
moet dat echt zo?????????

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 22:08 schreef SKyLiNE het volgende:
met scherp mes dat lipje omhoog(/naar beneden) klikken, en dan MOET ie er gewoon uit kunnen.
En waarom moet dat nu met een scherp mes gebeuren, en niet met een botte schroevendraaier?

Ik ga ervanuit dat je ondertussen je netwerkkaart al uit je PC hebt gehaald, en dus de kabel door je PC heen loopt?
Loskoppelen aan de netwerk aansluiting, kabel helemaal uit je PC halen, zo'n 24 uur laten liggen in een ruimte die iets minder warm is dan waar je PC staat, en dan gewoon proberen het lipje naar beneden te drukken, en de steker los te trekken.

Lukt het dan nog niet, dan hele zooitje weggooien of naar een PC winkel brengen en vragen of zij een oplossing weten (en jij lachen als ze proberen die steker eruit te trekken) ;)

Jord.
Pagina: 1