Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Lijkt me naar als je daar een waarschuwing voor krijgt. Je mag toch je eigen cd's rippen naar mp3 voor eigen gebruik?
zolang het voor eigen gebruik is, kan je het rustig vragen 
(wel erbij zetten dan)
(wel erbij zetten dan)
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Op vrijdag 02 november 2001 21:37 schreef chucky666 het volgende:
(wel erbij zetten dan)
Verwijderd
Dit lijkt me idd meer een vraag voor een mod, maar het zal moeilijk worden om antwoorden te krijgen die niet uitlopen op een slotje, aangezien veel van die sites ook cracks/warez hosten.
Nou, dat erbij zetten vind ik persoonlijk altijd een beetje schijnheilig.Op vrijdag 02 november 2001 21:37 schreef chucky666 het volgende:
(wel erbij zetten dan)
"wie heeft er de divx van blabla, voor eigen gebruik ik heb het origineel"
Ik zit er even over in dubio. Ik ben zelf namelijk best wel tegen het niet kunnen kopieren van cd's, omdat je gewoon wettelijk een kopie voor eigen gebruik moet kunnen maken. Maar aan de andere kant is het wel weer een broedplaats voor links naar illegale sites...
ff twijfel. Ik denk niet dat ik er direct waarschuwingen voor ga geven trouwens, eerder gewoon even een slotje (als het een slecht topic wordt dan).
edit:
<hr>
Jazeg, dat zeg ik ookOp vrijdag 02 november 2001 21:41 schreef grand.lord.of.chaos het volgende:
Dit lijkt me idd meer een vraag voor een mod, maar het zal moeilijk worden om antwoorden te krijgen die niet uitlopen op een slotje, aangezien veel van die sites ook cracks/warez hosten.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[quote]Op vrijdag 02 november 2001 21:41 schreef JvS het volgende:
[..]
Nou, dat erbij zetten vind ik persoonlijk altijd een beetje schijnheilig.
.
------------------------------------------------------------
hoezo
ik heb bijvoorbeeld ra2
en die speel ik heel vaak.
alleen me cd's worden nog wel eens gesloopt hiero, door wat klein rondlopend vee
als ik dan vraag hoe en met welke instellingen ik deze kan copieren, vindt ik dat echt niet schijnheilig
er zijn heus nog wel mensen (zoals ik) die echt alleen maar een backup voor zich zelf maken
maar ik snap ook wel dat je dat niet altijd kunt controleren
[..]
Nou, dat erbij zetten vind ik persoonlijk altijd een beetje schijnheilig.
------------------------------------------------------------
hoezo
ik heb bijvoorbeeld ra2
alleen me cd's worden nog wel eens gesloopt hiero, door wat klein rondlopend vee
als ik dan vraag hoe en met welke instellingen ik deze kan copieren, vindt ik dat echt niet schijnheilig
er zijn heus nog wel mensen (zoals ik) die echt alleen maar een backup voor zich zelf maken
maar ik snap ook wel dat je dat niet altijd kunt controleren
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
k zal het posten en zow min mogelijk een slecht topic van maken.
[edit]
kheb nog geen zin gehad
[edit]
kheb nog geen zin gehad
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dat 'recht' heb je als koper van iets dus 'niet'Op vrijdag 02 november 2001 21:41 schreef JvS het volgende:
Ik ben zelf namelijk best wel tegen het niet kunnen kopieren van cd's, omdat je gewoon wettelijk een kopie voor eigen gebruik moet kunnen maken.
Het mag wel. Die lock bende heeft echt helemaal geen zin ook.Op zaterdag 03 november 2001 00:58 schreef little_soundman het volgende:
[..]
Dat 'recht' heb je als koper van iets dus 'niet'
Maar ik blijf twijfelen...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dan vind ik het vreemd dat je regelmatig posts ziets over het rippen van dvds naar bijvoorbeeld DivX :-)
Dat is in principe hetzelfde maar wordt wel toegestaan
edit:
Net zoals het topic [topic=308831/1/25] . Iedereen weet waar we het over hebben (en ja waar we het dan over hebben is illegaal). Maar het wordt wel toegestaan.
Get my point
Net zoals het topic [topic=308831/1/25] . Iedereen weet waar we het over hebben (en ja waar we het dan over hebben is illegaal). Maar het wordt wel toegestaan.
Get my point
idd, denk je nou echt dat iemand al z'n eigen DVD's gaat rippen ter backupOp zaterdag 03 november 2001 01:12 schreef MAZZA het volgende:
Dan vind ik het vreemd dat je regelmatig posts ziets over het rippen van dvds naar bijvoorbeeld DivX :-)
maarja, misschien wel he... je weet het niet...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Het mag idd wel, maar het is geen recht. Een fabrikant mag het dus (proberen) onmogelijk maken.Op zaterdag 03 november 2001 01:06 schreef JvS het volgende:
[..]
Het mag wel. Die lock bende heeft echt helemaal geen zin ook.
Maar ik blijf twijfelen...
Pagina: 1