Midtown Madness 2 en Nvidia drivers boven de 6

Pagina: 1
Acties:

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:42
Wat een titel :)

Het probleem komt hier op neer: Zodra ik drivers van versie 7 en hoger gebruik (det. 3 en 4) gaat midtown madness 2 er zo uitzien:

http://www.geocities.com/bfbhuisman hmm, die !$#$%@ geocities is weer ns kaput!

Ik heb momenteel 6.67, en heb nu geen problemen, alleen ik heb effe een 22.50 gehad, en dat gaat wel effe 35% sneller, en ik vind het een beetje zonde om voor 1 spel een stokoude driver te nemen.

Met andere spellen heb ik totaal geen problemen verder. Ik heb letterlijk zon beetje alle drivers van 7 en hoger geprobeerd, maar het is allemaal het zelfde. Midtown Madness 2 wil het niet.

Wie weet hoe dit euvel te verhelpen is en wie heeft Midtown Madness 2 wel met een hogere versie draaien?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
je moet ff de v 1.01 patch van de M$ site dl-en :)

Verwijderd

Dat plaatje is niet te bekijken maar ik heb wel problemen gehad met MM2 en drivers. Mijn beelden waren totaal verscheurt en niet om aan te zien.

Als je hetzelfde probleem hebt dan heb ik misschien een oplossing. Ik heb die mm2pat.exe gedownload en gedraaid.

NEW [11.22.00] Midtown Madness 2 Update 1.01 fixes incompatibilities with the Intel 810 family of graphics chips.

http://download.microsoft.com/download/midtownmad2/Patch/1.01/W9X2K/EN-US/mm2pat.EXE

(als link niet werkt, te vinden op de site van midtown madness 2, bij microsoft)

Er staat wel bij dat het voor een intel 810 is maar het werkte bij mij, sindsdien geen problemen meer gehad.

ik heb driverversie 21.83 (voor win 2000).

Hoop dat het ook bij jou werkt, als het hetzelfde probleem is
Op vrijdag 02 november 2001 21:03 schreef Pollewob het volgende:
je moet ff de v 1.01 patch van de M$ site dl-en :)
'k ben net te laat... ;)

• Brent
Laat ik nou net mm2 iets minder legaal hebben dan uit de winkel :). Ik moet dus een nocd crack gebruiken. Waar kan ik die vinden voor versie 1.01? Met die van versie 1 is er iig geen verschil.

Sluit deze topic aub niet, want ik zit al maanden met dit prob.

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
'k had het zelfde probleem en ook een iets minder legale versie. De 1.01 patch helpt idd met nVidia videokaarten, je moet dan wel een 1.01 crack vinden, anders werkt het niet en deze is minder makkelijk te vinden :)

Flickr

• Brent
Kun je em aub mailen? Hartelijk Dank!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
tering man kan dat plaatje nog groter ?? ik heb hier geen 100mbit verbinding liggen :(

• Brent
Ja hoor, is 8 mb goed? :)

Sorry, maar ik heb net nog geen conversie prog geinstaleerd.

Ah, eindelijk gevonden en het werkt! Yeehaa!
Allemaal bedankt!

Pagina: 1