Toon posts:

Ffies een vraagje over Nokia garantie...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het zit zo. Ik heb 3 weken terug mijn Nokia 3310 terug naar de winkel gebracht door audio problemen. Maandag kon ik hem weer ophalen. Ik natuurlijk superblij. Dus...ik ga hem ff testen en er dus mee bellen, en...het zelfde probleem is er dus nog steeds. Ik vandaag weer terug en weer ingeleverd.

Nou is mijn vraag... Wat als ik hem nu terug krijg en hij heeft nog steeds hetzelfde probleem? Dan hebben ze hem 2x nagekeken enz. Heb ik dan recht op een nieuwe?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In principe niet, maar uit coulance kunnen ze wel besluiten jou een compleet nieuwe mee te geven.

Ze horen natuurlijk wel het toestel te fixen!

Verwijderd

Topicstarter
precies. Dus als hij deze keer nog steeds het probleem vertoont, heb ik dus wel recht op een nieuwe? Lijkt mij vrij logisch...

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In jouw geval zal ik dat zeker eisen, of ze het verplicht zijn is een tweede...

Mij is het iig wel een keer gelukt... echter moet ik toegeven dat ik wel erg zakelijk en lomp dingen kan vragen... :)

Suc6!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

als je hem voor de 2e keer kapot terugkrijgt, moet het niet al te moeilijk zijn om een nieuwe te krijgen
kwestie van doorzeiken :P

/edit
bij mij met mijn DVD speler ook gelukt
/edit

Verwijderd

Topicstarter
hmz...volgens mijn omgeving kan ik aardig doordrammen *D

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-03 14:00

uibeltje

Idiotheque

Op vrijdag 02 november 2001 20:45 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Nou, het zit zo. Ik heb 3 weken terug mijn Nokia 3310 terug naar de winkel gebracht door audio problemen. Maandag kon ik hem weer ophalen. Ik natuurlijk superblij. Dus...ik ga hem ff testen en er dus mee bellen, en...het zelfde probleem is er dus nog steeds. Ik vandaag weer terug en weer ingeleverd.

Nou is mijn vraag... Wat als ik hem nu terug krijg en hij heeft nog steeds hetzelfde probleem? Dan hebben ze hem 2x nagekeken enz. Heb ik dan recht op een nieuwe?
Gaat je niet lukken. Reken maar dat je hem weer 3 weken of langer kwijt bent. Nokia is namelijk afhankelijk van Eltim Services, die repareren de toestellen. NIET nokia zelf.

Zomaar een nieuwe meegeven doen ze tegenwoordig bij hoge uitzondering. Dit ivm gevallen met waterschade.

Verwijderd

als nokia na 3x jouw toestel weer heeft teruggekregen, dan krijg je gewoon een nieuwe van ze...

Verwijderd

waterschade valt niet onder de garantie alleen als je er een xtra verzekering op hebt genomen..! |:(

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-03 14:00

uibeltje

Idiotheque

Op vrijdag 02 november 2001 21:48 schreef zilk het volgende:
waterschade valt niet onder de garantie alleen als je er een xtra verzekering op hebt genomen..! |:(
klopt, maar daarom zei ik het dus ook.
Nokia wisselt niet meer direct om, aangezien van buitenaf niet te zien is of het toestel waterschade heeft of niet.

In het verleden waren ze wel gemakkelijker met swaps, maar nu dus niet meer, aangezien ze dus een werkend toestel omgeruild hebben voor een toestel dat nooit te repareren is.

Zie het als risico-vermindering.
Bovendien heeft kwaad worden op dat Nokia Servicepoint toch geen nut, want ze zijn afhankelijk van Eltim Services.

Verwijderd

Topicstarter
kga gewoon een nieuwe eisen. Desnoods zet ik mijn puppyblik op :P

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 09:08
Had een maat van mij laatst ook, alleen dan zogenaamde waterschade zeiden ze...

kreeg niks terug.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 22:24 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
kga gewoon een nieuwe eisen. Desnoods zet ik mijn puppyblik op :P
offtopic:
was jij op de f1 meeting? van t formule 1 forum? :P

je kunt denk ik moeilijk een nieuwe eisen, wel kun je steeds reparatie eisen van je telefoon en eventueel tijdelijk een vervangengd toestel je moet tenslotte wel "mobiel bereikbaar" zijn.
Maar met flink zeuren en een grote mond wil je nog wel eens ver komen dus good luck ;) :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 02:44 schreef mafiasven het volgende:

[..]

offtopic:
was jij op de f1 meeting? van t formule 1 forum? :P

je kunt denk ik moeilijk een nieuwe eisen, wel kun je steeds reparatie eisen van je telefoon en eventueel tijdelijk een vervangengd toestel je moet tenslotte wel "mobiel bereikbaar" zijn.
Maar met flink zeuren en een grote mond wil je nog wel eens ver komen dus good luck ;) :+
[of] jah !!! leg es uit [/ot]

Kheb nog een oudtoestel van mezelf. Maar je kunt toch niet constant je mobiel maar laten repareren?

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 14:34 schreef Sweet Pumpkin het volgende:

[..]

[of] jah !!! leg es uit [/ot]

Kheb nog een oudtoestel van mezelf. Maar je kunt toch niet constant je mobiel maar laten repareren?
offtopic:
kheb je daar gezien :+ :P , toevallig werk ik daar :D

naja als die steeds kapot is kan dat makkelijk, hun moeten voor kwaliteit zorgen en dat doen ze niet :+

• mesothelioom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02-2021
abo of beltegoed?
bij abo servicecontract afsluiten,Heb al 7 nwe nokia's versleten in 1 jaar :P 6210 heeft veel software problemen met een carkit en zolang dat niet opgelost is heb ik elke maand ofzo een nwe

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

Verwijderd

Topicstarter
kheb een abbo...

mafiasven...zoek me ffies via icq op, als je wilt... 122523629
Pagina: 1