Toon posts:

[XP] Sounblaster LiVe! value stoort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sounblaster Live value, en gisteren XP geinstalleerd (voorheen 2k)
Nu stoort mijn soundblaster enorm, je hoort constant gekraak tussen andere geluiden door.
Bij w2k had ik daar geen problemen mee.
Ik heb ook de goede drivers van de website van creative gedowned.(Dit aan de hand van het type nr.)

wat moet ik hieraan doen?

Groetjes, TeZZjuh ;)

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik heb hier hetzelfde probleem gehad met mijn SBLive 1024. Na wat uitproberen bleek dat die storing van een van mijn CD-ROM geluidskabeltjes kwam.
Zowel de CD-ROM als AUX aansluiting heb ik in gebruik en de storing viel weg als ik het volume van de "AUX" verlaagde.
Ik heb nu die kabeltjes iets anders gelegd in mijn kast (verder weg van kabels en moederbord) en het probleem is verdwenen. :)

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Topicstarter
ok zal het proberen!! thx

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, maar het kabeltje van cd-rom naar soundcard eruithalen helpt nie

Verwijderd

Misschien even opnieuw installeren :? bij mij werkt mijn SB Live!1024 perfecto nu *D

Verwijderd

Hoe kun je zien welke download je moet hebben ik heb ook een Soundblaster live 1024 maar welke van de twee moet je hebben.Kan nergens type nummer vinden hierzo.

By the way hier werkt wel aardig alleen krijg ik geen surround meer of geluid over 4 boxen alleen nog maar over twee

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 00:23 schreef FunkyMonk het volgende:
Misschien even opnieuw installeren :? bij mij werkt mijn SB Live!1024 perfecto nu *D
XP heeft de laatste drivers al dus het was niet nodig om iets te installeren (vertraagd de opstarttijd)

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb precies de goede drivers gedowned (SB LiVe! Value VT***) en onder win2k deed hij het perfect. Ik zal dat van dat kabeltje toch eens proberen, misschien ruis gevoeliger!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb gekraak in het geluid als ik iets via de line in opneem. (en dat gekraak zit dan ook in de recording) In win98/win2k heb ik er geen last van.

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 00:28 schreef --tID-- het volgende:

[..]

XP heeft de laatste drivers al dus het was niet nodig om iets te installeren (vertraagd de opstarttijd)
Vertraagd de opstarttijd :? :? niet dus :P

Verwijderd

ik heh het zelfde probleem iemand al een oplosing?

• Gemeni
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:25
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Soundblaster PCI 128 van Creative.

Ik heb een AMD met een Asusmoederbord. Misschien ligt het hier aan.

Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep

Pagina: 1