In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Jep, we zijn achter de schermen al weer bezig... Daar kan/mag ik verder nog weinig over vertellen, maar de plannig is iig dat er volgend jaar juni/juli een LAN-party moet komen...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
ik hoop dat Tweakers.Lan en Tweakers.DSL beide nu een succes worden ............
I got a problem-solver and its name is revolver
Het is volgende week bij mij thuis
bij deze zijn wij uitgenodigdOp vrijdag 02 november 2001 20:44 schreef IceStorm het volgende:
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Als alles nou tegelijkvalt kunnen we mooi gelijk een demo zien van dat snelle TweakDSLOp vrijdag 02 november 2001 20:43 schreef Dethroned het volgende:
ik hoop dat Tweakers.Lan en Tweakers.DSL beide nu een succes worden ............
Waar?? In die grote kelder/kerkerOp vrijdag 02 november 2001 20:44 schreef IceStorm het volgende:
Ik neem chips mee, heeft iemand nog een hubje?Op vrijdag 02 november 2001 20:44 schreef IceStorm het volgende:
Professioneel Hyves-weigeraar
euhh hubje neem dan en switch meeOp vrijdag 02 november 2001 20:49 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Ik neem chips mee, heeft iemand nog een hubje?
Ice: wat zou je schrikken als we opeens voor je deur staan 
Wouter: wat dacht je van 2 Cisco Catalyst's?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
hmmmOp vrijdag 02 november 2001 20:44 schreef IceStorm het volgende:
ik kom wel
Sja... 
Achter de schermen zijn een aantal mensen een aantal weken geleden alweer begonnen met de organisatie van Tweakers.LAN 2002. We proberen het nu anders aan te pakken dan voor de vakantie, iets rustiger aan + beter overdenken ed, dit is ook goed mogelijk omdat we nu meer tijd hebben.
Het idee is er om de lan volgend voorjaar (Juni/ Juli of in Augustus te organiseren. De locatie, datum en het aantal bezoekers zijn nog niet vastgesteld.
De datum zal afhankelijk zijn van de locatie. Wat dit betreft moeten we dan ook nog een keuze maken 'welke' locatie het daadwerkelijk gaat worden, een aantal mogelijkheden staan tot onze beschikking. Aantal bezoekers is tot dusver ook nog niet bekend.
<Heb je nog tips en/of aanbevelingen dan kun je de lancrew mailen op: |insert mail/>
Achter de schermen zijn een aantal mensen een aantal weken geleden alweer begonnen met de organisatie van Tweakers.LAN 2002. We proberen het nu anders aan te pakken dan voor de vakantie, iets rustiger aan + beter overdenken ed, dit is ook goed mogelijk omdat we nu meer tijd hebben.
Het idee is er om de lan volgend voorjaar (Juni/ Juli of in Augustus te organiseren. De locatie, datum en het aantal bezoekers zijn nog niet vastgesteld.
De datum zal afhankelijk zijn van de locatie. Wat dit betreft moeten we dan ook nog een keuze maken 'welke' locatie het daadwerkelijk gaat worden, een aantal mogelijkheden staan tot onze beschikking. Aantal bezoekers is tot dusver ook nog niet bekend.
<Heb je nog tips en/of aanbevelingen dan kun je de lancrew mailen op: |insert mail/>
Hmm ik denk dat hubjes/switch niet echt het grootste probleem zou zijn (serieus). Afgelopen LAN hadden we met 10 man 48 poorten (waarvan 24 op een Cisco thingy
).
Dus uh.. laat die balluh maar valluh!!! (huh? dit gaat nergens over
)
Dus uh.. laat die balluh maar valluh!!! (huh? dit gaat nergens over
Ik kan dit regelen:Op vrijdag 02 november 2001 20:54 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Ice: wat zou je schrikken als we opeens voor je deur staan
1 x Intel 480T. 12 x 10/100/1000 Mbit ports. 32 Gbit backplane.
- 6 x Intel 460T. 24 x 10/100 Mbit ports + 1 Gbit uplink. 9 Gbit backplane.
Die worden ook al gebruikt op de YAL lan die ik komend weekend ga organiseren. (Spam: inschrijven kan nog steeds
Wel leuk speelgoed voor een avondje gamen niet ?
Heb je stukje een beetje aangepast ensow...Op 02 november 2001 21:02 schreef SONiCB00M een kort stukje wat betreft de organisatie van Tweakers.LAN:
Mag dat? Maak je eigen reply!Op vrijdag 02 november 2001 21:13 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Heb je stukje een beetje aangepast ensow....
Pagina: 1