ik heb nog een cpu cooler over ik heb vandaag een coolermaster erin gegooid de dp5-6i331c-a1 lekker coolertje moet ik zeggen. Ik heb nu zoals ik zei een cooler over wat kan ik er mee gan doen en wie heeft er leuke ideeen.
Verwijderd
welke grote heeft dat ding bij max. 40 * 40 mm zo ik hem in een 5,25 bay gooien en als intake gebruiken ( heb ik vandaag ook gedaan alleen dan 3 op een rij met als resultaat een kast die 15 graden koeler is :-)
is ie amd 1500 + goed gekeurt of what so ever zoja geef hem dan maar aan mij
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Lucht langs de sensor is koelerOp vrijdag 02 november 2001 20:31 schreef BrainDamage het volgende:
welke grote heeft dat ding bij max. 40 * 40 mm zo ik hem in een 5,25 bay gooien en als intake gebruiken ( heb ik vandaag ook gedaan alleen dan 3 op een rij met als resultaat een kast die 15 graden koeler is :-)
Zal wel flink lawaai maken
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.
Verwijderd
zet hem op je southbridge of op je vga kaart.
Ik heb een 486 koeler op mijn southbridge en een PIII 800mhz koeler op mijn vga kaart (op de chip) En op de achterkant van mijn vga zit een celeron 700mhz koeler.
Ik heb een 486 koeler op mijn southbridge en een PIII 800mhz koeler op mijn vga kaart (op de chip) En op de achterkant van mijn vga zit een celeron 700mhz koeler.
Verwijderd
Is het nou een heatsink of een fan?Op vrijdag 02 november 2001 20:33 schreef allanzoet het volgende:
Verwijderd
Tsja, uuhh... Ja haal die vinnen eraf, zet daar mesjes voor in de plaats, et voilá een snijbonen-snijmachine
Verwijderd
lawaai genoegOp vrijdag 02 november 2001 20:32 schreef nigelator het volgende:
[..]
Lucht langs de sensor is koeler![]()
Zal wel flink lawaai maken
en mn CPU is ook 15 graden koeler dus is niet de sensor
Verwijderd
heb je ook stel gaten dr naast zitten (Op vrijdag 02 november 2001 20:33 schreef allanzoet het volgende:
edit:
naast je southbridge
?? zo ja hoeveel CM zit daat tussen oftwel hoe groot is de fan die je erop kan zetten??
naast je southbridge
wat bedoel je precies met een stel gaten ernaast zitten???
ik weet niet precies hoe groot hij is ik heb geen cm metertje bij me
ik weet niet precies hoe groot hij is ik heb geen cm metertje bij me
er zitten gaatjes op de cooler waar de schroefjes in zitten ik heb een cooler gekocht die op de amd 1,4 kon en meer weet ik er niet over
Verwijderd
lijkt me dat je dan ook een schroefje op een andere plek moet hebben vastgemaakt anders heeft dat niet zoveel nut nl.
Southbridge? Northbridge zeker!
South maakt quasi nihil hitte.
South maakt quasi nihil hitte.
Op vrijdag 02 november 2001 20:33 schreef allanzoet het volgende:
Verwijderd
Uhh niks, in de kast gooien of op je chipset of videokaart plakkenOp vrijdag 02 november 2001 20:28 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
ik heb nog een cpu cooler over ik heb vandaag een coolermaster erin gegooid de dp5-6i331c-a1 lekker coolertje moet ik zeggen. Ik heb nu zoals ik zei een cooler over wat kan ik er mee gan doen en wie heeft er leuke ideeen.
Greetz
Misschien op je geluidskaart ?
Active koeling
. Of anders de fantilator als 2de ventilator op je cpu!*D
Verwijderd
pff jou cpu wordt echt niet 15 graden koeler door 3 van die mini fans hoorOp vrijdag 02 november 2001 20:40 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
lawaai genoeg
en mn CPU is ook 15 graden koeler dus is niet de sensor
Verwijderd
zijn wel echte sunon fans @ 12 volt die dingen zijn 4 cm * 4 cm en dat * drie heb je een beste luchtverplaatsing hoorOp zaterdag 03 november 2001 16:16 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
pff jou cpu wordt echt niet 15 graden koeler door 3 van die mini fans hoor
Ik zou hem op je hoofd plakken in de zomer...lekker koel. Tjongejonge wat een topicOp vrijdag 02 november 2001 20:28 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
...wat kan ik er mee gan doen en wie heeft er leuke ideeen.
ach...in een volgend leven lach je er om!
[quote] lekker belangrijk wat jij er van vindt ga lekker met je nintendo spelen ofzo of reply helemaal niet
Verwijderd
graadje of 42 stressedOp zondag 04 november 2001 16:07 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
hoe koud is je cpu dan
Pagina: 1