Toon posts:

toekomst?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij het volgende af, hoe ziet het MT de toekomst in? Ik bedoel Floris studeert nog, Daniel ook...gaan jullie verder in T.net wanneer de studies afgerond zijn etc..
Ik wil dus weten hoe jullie de toekomst op persoonlijk vlak zien maar ook concreet kijkend naar T.net zelf. Ik stel de vraag bewust breed en vaag, in de hoop een breed antwoord te krijgen. Dus in elk opzicht zou ik graag willen weten hoe jullie de toekomst zien...bijvoorbeeld op financieel gebied, qua pageviews, qua bedrijfsstructuur qua TweakDSl etc.....

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 02 november 2001 20:03 schreef MichaelJackson het volgende:
Ik vroeg mij het volgende af, hoe ziet het MT de toekomst in? Ik bedoel Floris studeert nog, Daniel ook...
Floris werkt al een hele poos fulltime voor Tweakers (gestopt met studie) en Daniel is afgestudeerd en werkt nu 4 dagen per week bij een ander bedrijf.

Toekomst.. tja, kweenie in hoeverre het verstandig is om hier allerlei zaken te bespreken hoor. Want "willen" en "denken" en "hopen" wordt toch door een hoop mensen geinterpreteerd als een belofte of een vaststaand feit.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 20:06 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Floris werkt al een hele poos fulltime voor Tweakers (gestopt met studie) en Daniel is afgestudeerd en werkt nu 4 dagen per week bij een ander bedrijf.

Toekomst.. tja, kweenie in hoeverre het verstandig is om hier allerlei zaken te bespreken hoor. Want "willen" en "denken" en "hopen" wordt toch door een hoop mensen geinterpreteerd als een belofte of een vaststaand feit.
nee hoor, ik vraag slechts naar een visie niet naar een belofte....enne Daniel waarin is hij afgestudeerd? En floris doet hij er verstandig aan te stoppen met zijn studie???

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Volgens mij kijken ze niet verder dan een paar maanden vooruit :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 02 november 2001 20:29 schreef RickJansen het volgende:
Volgens mij kijken ze niet verder dan een paar maanden vooruit :)
Er zijn genoeg plannen hoor, maar of en zo ja wanneer en in welke volgorde dat gaat gebeuren.. :o
Op vrijdag 02 november 2001 20:19 schreef MichaelJackson het volgende:
nee hoor, ik vraag slechts naar een visie niet naar een belofte....enne Daniel waarin is hij afgestudeerd? En floris doet hij er verstandig aan te stoppen met zijn studie???
Daniel is ingenieur in Ruimtelijke Ordening en Planologie :). Of Floris er verstandig aan doet mag ie zelf komen vertellen hier (ik ben z'n moeder niet ;)).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-12 09:12

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 02 november 2001 20:37 schreef WouterTinus het volgende:

Daniel is ingenieur in Ruimtelijke Ordening en Planologie :)
Wow, in 1 keer goed :)

Het doel is natuurlijk Tweakers.net steeds te verbeteren en daardoor te laten groeien. Om dat te kunnen waarborgen is het nodig dat er een aantal mensen fulltime aan de site kan werken, en we zijn nu hard bezig om dat mogelijk te maken.

Verdere details omtrent wie, wat en hoe lijken me niet echt noodzakelijk, onder meer om de redenen die Wouter noemt.
Pagina: 1