Toon posts:

Motmail adres eerder vrijgegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
check http://www.webwereld.nl/nieuws/9046.phtml

En wat nou als je, zoals ik nog wel eens wil doen, een week of 5-6 op vakantie ga?

Weg hotmail-adres :(

Kan ome Bill dat niet eens netjes zo laten ipv mij de dwngen zijn producten te gebruiken op een moment dat ik het niet wil?

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04-2025

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Als het kennisniveau van de gemmiddelde computergebruiker flink zou stijgen zijn we snel genoeg af van die Microsoft produkten. Dan kunnen we eindelijk massaal aan programmatuur die gericht is op efficiency en functionaliteit ipv gebruikersvriendelijkheid.

Make Linux, not Windows.

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Wha ook mensen met meer computerkennis, neem nu mij als voorbeeld, gebruiken de MS producten. Gewoon omdat het er standaard bij zit. Ik check wel de alternatieven, maar tja IE zit nu eenmaal zo lekker ingebakken in Windows, makkelijk, Outlook, MSN, ga maar door :(

Jammer genoeg is het (nog) niet mogelijk om gewoon het beste product standaard met Windows mee te leveren.

Anyway ik heb geen hotmail emailadres, maar ik neem aan dat het wel mogelijk is om te laten weten dat je op vakantie gaat. Misschien een vinkje zetten bij een instelling :?

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ach mijn hotmail adres is toch voor de spam :P