Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Jammer dat je het AMD logo niet helemaal kon laten aansluiten.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
mooi gedaan!
BaRF
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
ik had nog foto's van de voorkant en andere zij kant maar ik kan geen foto's maken dus die heb ik verkloot
Verwijderd
en als ik mij niet vergis is dat zo een mega maxi case van
chieftec he,
heb deze ook maar dan volledig in zwart, wil ook nog een case mod gaan doen maar deze moet eerst volledig uitgedacht zijn vooraleer ik mijn mooie kastje naar de pleuris help.
Keep on modding dewd
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
komt er ook nog een ccfl in ?
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Dat moet echt
Op zaterdag 03 november 2001 09:29 schreef therealslimarne het volgende:
Ik wil idd ook niet veel zeggen, maar het AMD logo moet andersom hoor!!
[afbeelding]
Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ
in spiegelbeeld tekenenOp zaterdag 03 november 2001 09:39 schreef GeeBee het volgende:
Tja, dat krijg je als je het logo aan de andere kant op de plaat tekent omdat je niet met de dremel aan de goeie kant van de plaat wilt snijden
idd wel een beetje jammer dat ie verkeerd om is
Voortaan de kast op zijn voorkant neerzetten is de oplossingOp zaterdag 03 november 2001 09:39 schreef GeeBee het volgende:
Tja, dat krijg je als je het logo aan de andere kant op de plaat tekent omdat je niet met de dremel aan de goeie kant van de plaat wilt snijden
Wel aardig gedaan, het verven is niet geheel gelukt volgens mij...
Komt er nog een lamp achter ofzo?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
ja inderdaad, kunnen ze nooit zeuren dattie het amd logo gebruikt:) copyrights enzoOp zaterdag 03 november 2001 11:18 schreef Whuzz het volgende:
Nee joh, dat AMD logo hoort zo, is origineel!![]()
![]()
om gedaan damm
Verwijderd
naja weer wat geleerd voor de volgende keer he
Dus die kratertjes zijn express of is de verf gaan blazenOp vrijdag 02 november 2001 20:10 schreef enriqueeeee het volgende:
was er mis met de kleur lijkt een beet je op de maan
Ik vind het jammer dat juist DIE kasten zo duur zijn. Anders had ik er ook een gekocht om te modden.
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
sorry, maar had beter afgewerkt kunnen worden, en bij dat logo had je na kunnen denken.
mijn tip:
koop een nieuwe
(hoej, 1500ste post als techpost gemaakt
NIEUWE !! tss hoe durf je die kasten zijn GVD super duur al gouw 200 piek ofzo eerst pc misschien later nog een case !Op zaterdag 03 november 2001 21:44 schreef answer_man het volgende:
vind et niet mooi gedaan...
sorry, maar had beter afgewerkt kunnen worden, en bij dat logo had je na kunnen denken.
mijn tip:
koop een nieuwe
(hoej, 1500ste post als techpost gemaakt)
Verwijderd
de gaten zijn wel goed gezaagd...alleen vind ik dat kleurtje toch niet zo vannuh...You know what I mean.
Misschien moet je maar FF-tjes naar mijn kast kijken. Ik vond die zwarte kleur wel erg stoer staan bij die A-open
[topic=309727/1/25]