Toon posts:

TO 2.1 multiplayer + Sonera = Crap?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds TO 2.1 uit is heb ik veel last van disconnects tijdens multiplayer. Met 2.0 had ik alleen om de zoveel tijd last van lag (van een seconde of 40) maar daarna kon ik gewoon verder gamen.

Ik weet bijna zeker dat dit aan Sonera ligt want een andere gast met wie ik op dezelfde server speelde had precies op hetzelfde moment disconnects.

Hebben jullie nog ideen of tips?

Alvast bedankt.....

Verwijderd

Ik weet bijna zeker dat dit aan Sonera ligt want een andere gast met wie ik op dezelfde server speelde had precies op hetzelfde moment disconnects.
Als die gast op precies dezelfde momenten als jij disconnects heeft, dan kan het toch ook aan de server liggen :? Of ben ik nou dom :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het ligt niet aan onze clanserver. Andere clanleden hebben helemaal geen disconnects tijdens het gamen.

Ik had in m'n eerste bericht ff moeten vermelden dat dit probleem zich bij elke server voordoet.

Dit is het IP van onze clanserver:

212.224.24.90:25800

Ik heb trouwens ook het gevoel dat het probleem zich voordoet op bepaalde tijden. Ik denk na 25 of 30 minuten spelen als je dan weer connect kun je dus weer 25 of 30 minuten spelen.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op vrijdag 02 november 2001 19:42 schreef four_eyes het volgende:
Sinds TO 2.1 uit is heb ik veel last van disconnects tijdens multiplayer. Met 2.0 had ik alleen om de zoveel tijd last van lag (van een seconde of 40) maar daarna kon ik gewoon verder gamen.

Hebben jullie nog ideen of tips?

Alvast bedankt.....
Ik heb precies hetzelfde :(
Ik denk dat to 2.1 je eruit kickt als je ping hoger wordt dan 20 of zo. Het was altijd zo dat als je een server joinde, kon je voor een seconde of 30 alleen maar data ontvangen, niet verzenden, daarna was het weer perfect.
Hopen dat dit uitgeschakeld kan worden/verholpen wordt bij sonera... :(

Verwijderd

Topicstarter
Damn dit sux wel. Ik zal wel weer ff met de helpdesk bellen. Ik weet alleen niet of dat zoveel zin heeft, aangezien ze alleen ff gaan pingen naar je modem en zeggen dat alles goed zit.

• gabberjoost
  • Nu online
Op zaterdag 03 november 2001 00:09 schreef four_eyes het volgende:
Damn dit sux wel. Ik zal wel weer ff met de helpdesk bellen. Ik weet alleen niet of dat zoveel zin heeft, aangezien ze alleen ff gaan pingen naar je modem en zeggen dat alles goed zit.
Ey, four_eyes, jij bent het weer :)
Vorige keer hadden we ook al problemen met ut :(

Verwijderd

Topicstarter
Hey GabberJ. ik hoop alleen dat we er nu ook weer uitkomen. Vorige keer lag het probleem ook bij sonera.

Zodra ik wat meer info heb over het probleem laat ik 't je wel ff weten.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 18:20
Op zaterdag 03 november 2001 00:52 schreef four_eyes het volgende:
Hey GabberJ. ik hoop alleen dat we er nu ook weer uitkomen. Vorige keer lag het probleem ook bij sonera.

Zodra ik wat meer info heb over het probleem laat ik 't je wel ff weten.
|:( Waarom lezen jullie de brieven van Sonera niet, de kabel is nu QUICKNET!

Enneh....ik heb nergens last van...dusseh, ik denk dat et aan jou ligt..... :?

• gabberjoost
  • Nu online
Wat maakt het uit of het nou quicknet of sonera heet, allebij het zelfde... :Z :)
Maar four_eyes, laat het maar weten als je meer weet. En ik laat het jouw natuurlijk ook weten als ik wat weet...

O ja, en ik denk niet dat het aan four_eyes en mij ligt, want het is al maanden zo. Ik had er nooit last van, was niet te beroerd om ff 30 seconden te wachten op een goede verbinding. Maar als je er met zo'n tijdelijke lag bij to 2.1 eruitgeflikkert wordt, is het zwaar irritant :(

Verwijderd

Topicstarter
Hey GabberJ. Ik heb ff gebeld met de helpdesk en er zijn problemen met de alkmaarse kabel.

Er word aan het probleem gewerkt maar ze konden me niet vertellen hoelang dit gaat duren, maar ze verzekerde me dat het geen weken zou duren.

http://www.quicknet.nl/mededelingen/news/mededelingen.shtml

check de site maar.
Pagina: 1