In de nieuwe Windows Messenger (MSN) 4.5 zie je links een belletje (als je het nog niet uit hebt gezet). Ik klik er elke dag even op om te kijken of er al iets staat. En vandaag was het zo ver
. Je kan je aanmelden voor Microsoft .NET alerts. Tijdens het aanmelden(10 sec werk). In een voorbeeld plaatje zag je het bekende MSN popupvenstertje met daarin "Je Moeder is jarig". Nou, handig, denk ik.
Maar wat blijkt, als ik een Melding wil toevoegen krijg ik de volgende foutmelding:
"Er zijn geen aanbieders van meldingen in jouw regio beschikbaar."
Heb ik die dan nodig als ik de verjaardag van m'n moeder er in wil zetten

edit:
dit staat er in help, klinkt best goed, maar zal nog wel niet helemaal af zijn, het is er pas een dag gloof ik.
Maar wat blijkt, als ik een Melding wil toevoegen krijg ik de volgende foutmelding:
"Er zijn geen aanbieders van meldingen in jouw regio beschikbaar."
Heb ik die dan nodig als ik de verjaardag van m'n moeder er in wil zetten
edit:
dit staat er in help, klinkt best goed, maar zal nog wel niet helemaal af zijn, het is er pas een dag gloof ik.
Wat zijn meldingen en aanbieders van meldingen?
Meldingen zijn korte berichten met belangrijke, tijdgevoelige informatie die je kunt ontvangen op een door jou opgegeven plaats. Als je MSN Messenger of Windows Messenger hebt geïnstalleerd, wordt de melding weergegeven op je computerscherm. Als je over een mobiele telefoon beschikt, komt een melding binnen als tekstbericht. Als je een e-mailadres hebt, ontvang je de melding in je postvak voor e-mail.
Een aanbieder van meldingen is een bedrijf dat of een website die over informatie beschikt die je in de vorm van een melding kan worden toegezonden. Je ontvangt geen meldingen waarvoor je je niet specifiek hebt aangemeld. Als je een melding wilt ontvangen, moet je naar de website van de aanbieder gaan om je voor de gewenste meldingen aan te melden. Als je bijvoorbeeld op de hoogte wilt worden gehouden van bepaalde aandelenkoersen, ga je naar MSN MoneyCentral en geef je aan voor welke aandelenkoersen je meldingen wilt ontvangen.