Windows 2000 Product Key

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• OrbitZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05-2025
Ik moet 6 Pc's installeren met Windows 2000 Pro. En ja ik heb alle licenties O-) !!

Dus ik installeer één pc en copy past het hele zooitje 6 maal, ik dacht die product key pas ik later wel aan.

In Windows ME/98 kan je dat uit het register verwijderen en dan krijg je opnieuw dat scherm dat je die codes in moet voeren.

Nu kan ik dat alleen nergens vinden in Windows 2000 |:( ...

Ik heb wel wat keys weggehaald, uit het register maar hij vraagd niet om nieuwe!!

Weet iemand hoe ik de keys per computer moet instellen zonder ze opnieuw te installeren??? :?

Verwijderd

Volgens mij mag je als je 6 licenties hebt best wel 1 product code gebruiken voor alle pc's hoor :)

Mail anders even met Microsoft, volgens mij hoeft je niks te veranderen.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16

Arno

PF5A

Op vrijdag 02 november 2001 19:11 schreef Cheatah het volgende:
Volgens mij mag je als je 6 licenties hebt best wel 1 product code gebruiken voor alle pc's hoor :)
Dat mag dus alleen als je een MOLP (Microsoft Open Licence Program) licentie hebt en die wordt normaal alleen verkocht aan MKB klanten

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56
Download Sysprep, dat is hiervoor gemaakt.
(Van microsoft.com dus)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Bij mijn weten heeft RIS (geinstalleerd op een Windows2K Server) automatisch die funcitionaliteit. Dus je maakt een image voor distributie aan op je RIS server en vervolgens installeer je het op de clients. Het enige wat je dan nog moet doen is de code inkloppen.

Maar natuurlijk kan ik het compleet verkeerd hebben. Dit is in ieder geval wat ik van de Windows2K Server/Prof begrijp...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• OrbitZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05-2025
Dat sysprep werkt!!
Pagina: 1