Toon posts:

automatische backup

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een vraag en dat is het volgende
ik heb meerdere partities op mijn schijf staan en nu was het volgende mijn vraag kan ik ook automatische backups maken van mijn bestanden dus dat ik alle bestanden die ik op C:\ heb ook op bijv D:\ of E:\ krijg. het kan vast wel maar HOE

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wil je het gewoon naar een andere map/partitie verplaatsen?

Dan kun je gewoon een batch bestand maken waarin staat dat het gekopieeerd moet worden. En dan stel je met Taakplanner in waneer die backups maken gestart moet worden.

🌞🍃

Verwijderd

Misschien is het wat Via XCopy, hierin kun je in een .bat bestand de mappen/stations aangeven die je wilt kopieren en de bestemming opgeven. Errug makkelijk in dit geval. Het is wel een dos programmatje :'(.

• CasaLasse
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 12:22

CasaLasse

c454 l4553

Ik weet niet precies wat je in gedachten hebt, maar als je wilt dat je permanent een real-time backup van je gehele schijf hebt, dan is een RAID 1 configuratie wellicht iets om over na te denken...

[dat werkt met 2 harde schijven en een RAID-controller (zijn los of onboard op een mobo verkrijgbaar)]

• MadDog11
  • Laatst online: 22:38
Hallo,

Ik gebruik hiervoor Second Copy 2000, hiermee kun je instellen wanneer,wat en waar gecopieerd moet worden : http://www.centered.com

Suc6 Dirk

• CasaLasse
  • Laatst online: 25-02 12:22

CasaLasse

c454 l4553

Op vrijdag 02 november 2001 21:36 schreef MadDog11 het volgende:

Ik gebruik hiervoor Second Copy 2000 (...)
Met SecondCopy is het probleem alleen dat bijvoorbeeld Office-documenten die je geopend hebt op het moment dat de back-up wordt uitgevoerd, niet goed 'gebackupped' worden (i.v.m. door office aangemaakte temp-bestandjes) of heb jij daar een oplossing voor?

* CasaLasse gebruikt totdat hij RAID heeft ook SecondCopy :)
Pagina: 1