bang...... om te laten zien

Pagina: 1
Acties:

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 16:17

Nohead

PSN ID: Nohead

Topicstarter
Als ik hier sommige CaseMods zie denk ik wow dat is bijna gewoon perfect. kom ik aanzetten met mijn blowholes en nieuwe baybus. krijg een beetje minderwaardigheids complex van. meer mensen die daar last van hebben?

Verwijderd

Zucht .... ik begin er niet eens meer aan :D

Ik wil alleen een gat uitzagen aan de zijkant voor airflow op m'n cpu. Stelt geen ruk voor, maar heb er al geen zin in. Als ik die gasten hier zie, damn ....

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:39
Ik denk dat iedereen pas na een keertje oeffenen een goeie krijgt. Als je ff met je dremel oid gaat spelen op iets, kan je een mooi rondje uit je kast halen op den duur.

Verwijderd

Er zijn hier te veel gastjes die te veel geld en tijd in hun case steken :P En die al jaren ervaring hebben met het werken met ijzer...
Ik als economie student zonder goede apparatuur heb ook nog eens geen ervaring met ijzer dus een gat zagen vind ik al moeilijk :) Laat staan een ronde... :)
Desondanks zal ik binnenkort ook eventjes de tweakows hier laten :9~-en

Verwijderd

Tja, als je je schaamt voor je mod zet je toch nix op het forum? De meeste perfecte mods die je hier ziet zijn van mensen die het vaker gedaan hebben, of een opleiding doen/werk hebben waarbij je dit soort kennis opdoet.

Waar het (volgens mij) bij een casemod om gaat is dat je je PC aanpast aan je eigen wensen. Je moet geen raam in je case gaan maken omdat "iedereen een raam heeft".

Als je niet zeker van jezelf bent of je een mooi rond rondje kan maken, is het slim om eerst op een ouwe case te oefenen. Als je die niet hebt kan je ze vaak voor een paar pieken kopen bij een PC-dump ofzo.

Als je een mod wil maken: gewoon doen! Boeie als het mislukt, iedereen gaat wel es op z'n bek. Voordeel bij zoiets is dat op het forum niemand iets hoeft te weten :)

Succes ermee!

Verwijderd

Als je een mod wil maken: gewoon doen! Boeie als het mislukt, iedereen gaat wel es op z'n bek. Voordeel bij zoiets is dat op het forum niemand iets hoeft te weten :)
Ahhhhhhh ervaring ? :P

Verwijderd

Ik had ook geen zin om mijn case te verpesten, en daarom ben ik nu serieus bezig met een prullenbak-mod. Mijn prullenbak wordt glimmend blank metaal met onderin rondom een rij ledjes die af en toe gaan knipperen en ook als je de prullenbak opendoet. :9~ 8-) :9~

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:24

FFF

volgens mij ligt het er aan dat sommige veel beter in hun materialen zitten, ik zou geen dremel gaan kopen ofzo. natuurlijk is handigheid ook gewenst :D

• Nohead

Nohead

Topicstarter
ja is eigenlijk wel waar boeie ik zet mijn pics binnekort hier. eerst ff dig camera ergens vandaan halen.

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Nahja het is vooral belangrijk dat je zelf tevreden ben met je mod. Mijn mod is nu eidelijk af. Ja binnenkort pictures en complete uitleg. Maar mod hoeft niet duur te kosten en je hebt helemaal geen dremel nodig om iets fatsoenlijks te maken. Je moet gewoon rustig aan doen en niet alles in 1x willen doen. Je kan je kast al modden voor 50,- denk ik. moet je wel aan fans komen enz. maarja moet te lukken zijn. Mijn mod heeft me denk 150,- gekost maar dat komt doordat ik stoffilters gebruikt heb. tja mijn apperatuur is me toch wel iets te kostbaar om het vol met stof te laten komen.

>Systeemspecs<

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 19:33

dfr0st

Geel is mooier

Op vrijdag 02 november 2001 18:44 schreef elguapo het volgende:
De meeste perfecte mods die je hier ziet zijn van mensen die het vaker gedaan hebben, of een opleiding doen/werk hebben waarbij je dit soort kennis opdoet.
Bullshit! Iedreen kan hier hele mooie mods maken. Er is maar 1 ding voor nodig en dat is : GEDULT !!!!!

Spuiten : staat op de verpakking wat je moet doen (mislukt meestal door te weinig gedult)
Zagen/Dremmelen : Teken het uit en volg het lijntje, meesten willen te snel en daardoor volgen ze het lijntje niet netjes.
Baybus : Geen verstand van elektronica? Hier zijn genoeg mensen die wel alles weten en je graag helpen. Of je volgt een guide. Zelfs de locale elektroboer zal je waarschijnlijk helpen.

-

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 12:59

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik denk dat er niemand is die genoeg gedult heeft. Dat schrijf je nog steeds met een D namelijk.

Verwijderd

Ik denk dat het heel belangrijk is dat:

1. je eerst een goed idee/ontwerp moet hebben
2. je moet afvragen..wat is haalbaar voor/door mij?
3. welke hulp kan ik krijgen van bekenden met b.v. lasercutting etc.
4. zoveel mogelijk andere casemods moet bekijken voor ideeen.
5. creatief moet zijn
6. bereid te zijn er veel tijd en "beetje" geld erin te steken
7. zeeeeeer geduldig moet zijn

Mijn casemod is bijna af... :P

dit is de zijkant:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/godflesh/casemod/foto5.JPG

Dit is nog een oude foto, ik heb inmiddels 2 verchroomde handvaten bovenop, een LCD, blauwe LED's en een blowhole aan de voorkant erbij.

Ik post wel pix als hij helemaal af is....wat waarschijnlijk ergens in December zal zijn :)

Ik moet de blowhole nog afwerken en er komt nog een nieuwe klep voor.

:P

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 18:35 schreef frenkb het volgende:
Zucht .... ik begin er niet eens meer aan :D

Ik wil alleen een gat uitzagen aan de zijkant voor airflow op m'n cpu. Stelt geen ruk voor, maar heb er al geen zin in. Als ik die gasten hier zie, damn ....
Ik ben ook zo begonnen maar heb gelukkig dankzij tweakers en de mensen die hun ervaring delen met iedereen het kunnen leren dus iedereen die van tweaken houdt wil graag ook de andere mods zien .En als daar prijs op wordt gesteld hun ervaring delen. Vandaar dat ook ik mijn pics met iedereen deel.Ook dit heeft bloed zweet en tranen gekost voordat het zo mooi was. Groeten A.P.Versteeg

(dus altijd je mods. laten zien)

• Nohead

Nohead

Topicstarter
ok ik weet nu weer genoeg binnekort pics van me MOD, en pics van een MINI PC MOD

Verwijderd

Ik zou zeggen laat maar zien die hap. Als je kritiek krijgt ben je er alleen maar meer op gebrand om het de volgende keer beter te doen toch? Mijn CM is ook niet zo spectaculair, maar hopelijk kan ik hem zondag toch laten zien. Ik ben er toch een tijdje mee bezig geweest.

• bredend
  • Laatst online: 10:39
Want het mooier maken van je kast, is menselijk. Altijd mooier dan de ander. In de KIJK met een casemod artikel(mijn infectiebron.) stond dat ook.

Verwijderd

dfrost> ik denk niet dat een goede mod zo simpel is als het lezen van de gebruiksaanwijzing. Was het maar zo: als uitbreiding van PnP voor hardwaren00bs, nu ook RnM, read-and-mod. Ik heb zelf redelijk wat metaal overgespoten (waren vooral euhmz "oude fietsen" :)) maar toch bleef ik hier en daar lopers krijgen. Als je aan je case prutst probeer je toch veel preciezer te werken.

En nee, mijn mod (knopje om 3 extra 80mm fans aan te zetten) is niet mislukt! :)

• ZtaaB
  • Laatst online: 21-08 10:12
Op vrijdag 02 november 2001 18:47 schreef Sjord het volgende:
Ik had ook geen zin om mijn case te verpesten, en daarom ben ik nu serieus bezig met een prullenbak-mod. Mijn prullenbak wordt glimmend blank metaal met onderin rondom een rij ledjes die af en toe gaan knipperen en ook als je de prullenbak opendoet. :9~ 8-) :9~
prullenbak mod = 8-)
kzat er vandaag nog aan te denken toen ik een prullenbak leegde in een container :)
suc6 :P

en wanneer komt de kliko mod ?
of container mod (zo'n hele grote)
glasbak mod ofzo (voor een of andere lompe server)

of is dit off topic ?
zo ja beschouw dit dan als niet gepost/getypt/gelezen

Haal NOOIT een spookrijder in !

• DDan
  • Laatst online: 24-06 15:37

DDan

Team Leader of Team Gäöl

rond-->zeven-gaten-boor ;)... of hoe heet zoiets...

Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 20:29

WarPuppy

Electronic Technology

* WarPuppy begint er ook niet aan.

Ik moet als eerste een nieuwe kast hebben, en ten tweede, ik heb al tijden verfbus hier staan, maar gewoon geen zin, fantasie of tijd :)

Maar ik waardeer het wel dat ze het allemaal lieten zien, zitten vaak best wel mooie en goed doordachte bij !

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Ik snap precies hoe deze mensen denken ik hen namelijk ook een modje gedaan met een raampie en een lampie een kleine beybus en wat ledjes veranderd maar het is niet veel maar het geeft gewoon een kick !!! Simpel !!!

Ik heb alle ledjes blauw gemaakt (ook CDrom en Toetsenbord enz...)

Dus ziet het er best vet uit :) En dat voor ongeveer 70 piek een goed resultaat.

Jammer dat ik nu geen digi cam heb ...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

gewoon plaatsen jow. jij bent tevree met wat jij gemaakt hebt. af en toe denk ik ook gewoon als je op VH of [H] kijkt van W00W das COOL!! kortom place that shit :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Sjah of ik doe het goed, of ik ik laat hem origineel, van half geboorde gaten ziet er ook niet uit :o

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 18:32 schreef Nohead het volgende:
Als ik hier sommige CaseMods zie denk ik wow dat is bijna gewoon perfect. kom ik aanzetten met mijn blowholes en nieuwe baybus. krijg een beetje minderwaardigheids complex van. meer mensen die daar last van hebben?
nouw.... het motiveert mij eerder om een nieuwe case te kopen en direct aan de slag om hem beter te maken dan die gast wat zijn picz net gepost heeft :P

ergens volgende week is mijn casemod ook af (Case: Lain Li PC-70, 4 120m fans van sunon waarvan er 2 in de zijkant komen en 2 bovenin, 2 baluwe ccfl's, een rheobus, en natuurlijk met mijn dremel uitgesneden Unreal Tournament logo lol :P )

• equationunequal
  • Laatst online: 22-08 19:19
Op zaterdag 03 november 2001 01:50 schreef swipe het volgende:

[..]

nouw.... het motiveert mij eerder om een nieuwe case te kopen en direct aan de slag om hem beter te maken dan die gast wat zijn picz net gepost heeft :P
Same here :) Ik gaat zsm een mooie case kopen om te verbouwen 8-)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Nah, mijn HX-08 heeft ook veranderingen ondergaan.
Alleen zijn ze niet te zien vanaf de voorkant.
Ik heb wat roosters aan de achterkant weggedremelt en onderhuids wat extra gaten gemaakt.

Ik heb eens een alu kast verkloot door hem te laten zandstralen door een bedrijf, dit is helemaal misgegaan en ik was van te voren gewaarschuwd.
Het resultaat, 1 alu kast van nog geen 2mnd oud (die FL.365,- heeft gekost) naar de filistijnen. :(

Ik ben hierdoor wel wat voorzichtiger geworden. :(

Krankzinnige muziek vind je hier.

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
aluminium kasten rulen :)
en wat voor 1 had jij dan ?

die lian li heeft me 800DM (900 piek)gekost met een 450 watts voeding van enermax inbegrepen

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik had een Eagle case.
En hij was super mooi. :9~
Maarja, hij is "heengegaan" :'(

Krankzinnige muziek vind je hier.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 03 november 2001 02:28 schreef bazs2000 het volgende:
Ik had een Eagle case.
En hij was super mooi. :9~
Maarja, hij is "heengegaan" :'(
kan je het spul er niet vanaf halen en opnieuw laten spuiten??

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1