Toon posts:

Advies over aanschaf hardware nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende keuzes :

Een compleet nieuw systeem kopen, denkt een pentium 4 ( maar kan pas over een half jaar )

Of mijn computer upgraden met 256 MB geheugen en 40 GB harde schijf.

Heb nu een pentium 3 700 mhz, 64 MB intern Geh.

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:42

JJJ

Je processor kan nog wel ff mee, geheugen is wel aan de lage kant. Je kan nu wel relatief goedkoop upgraden, dus ik zou dat doen.

Als ik jou was zou ik wel wat geld aan de kant leggen, zodat je een nieuwe PC kan kopen als je P3 700 niet meer kan meekomen.

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

voorlopig hoef je geen nieuwe pc te kopen.. (en als je dat wel doet: geen p4 maar een athlon nemen.. >:) ).
Ik zou wat geheugen erbij nemen.. voor de rest zouden wat meer specs wel handig zijn...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

van het ene uiterste in het ander,...

waarom verkoop je je moederbord en proccesor, geheugen en harde schijf niet voor mijn part kast ook (brengt meer op)
en leg der een paar bankies bij voor een AMD 1800+@1533Mhz??

die lopen sneller als een 2Ghz intel en zijn goedkoper!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het hangt er maar vanaf wat voor pc je erna koopt.
In ieder geval moet je zorgen dat je meer ram krijgt!!

Als je anders een p4 met 64MB ram koopt, dan kun je toch beter nu bij deze pc gewoon 256MB extra erin stoppen.

En een extra hdd is natuurlijk altijd leuk! 8-)

Maar verder, je proc is goed, tja... of je moet anders een superpc nemen, maar anders zou ik voor de upgrades gaan voor jouw pc nu! :)

🌞🍃

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Voorlopig kan je nog wel mee met je pctje (na een goedkope geheugenuitbreiding). Al die snelle processors zijn natuurlijk leuk om te hebben maar zijn niet noodzakelijk.

Ikzelf heb naast m'n nieuwe Athlon XP 1700 nogsteeds m'n oude Pentium II 350 Mhz op m'n bureau staan die (bijna) alles nog prima aan kan, het duurt soms alleen iets langer! :P

Throw me a freakin' bone here

Verwijderd

Je kan met deze pc nog lekker lang vooruit, ik heb nu ook Athlon 800. Ik speel alles nu erg relaxed en doe hier ook nog wel ff mee.
Ik zou die 64mb geheugen eruit slopen en 2x 256mb kopen en daar lekker meedoen :)
Pagina: 1