To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
das is hem nou, ik mag GEEN java script oid gebruiken
Dat mag je toch zeker zelf wel bepalen? Ik snap dat ze je niet aan een WYSIWYG-editor willen laten beginnen, maar goed, dat valt voor die doeds toch niet te controleren.Op vrijdag 02 november 2001 18:01 schreef ND het volgende:
ik moet voor school een website maken die geschreven is in kladblok(html)
Dat komt goed uit dan, aangezien je voor Java best een behoorlijke dosis kennis nodig hebt.Ik mag geen java gebruiken.
Dat kan.Nu wil ik het volgende. Als ik op een link klik moet het linker en rechter frame tegelijk vernaderen naar een andere site(in die frame ofcourse)
Raar.. ik moet de eerste Java-applicatie die 2 frames verandert nog tegenkomen hoorIk heb al gezocht met de search, maar volgens mij zit daar java in.
Oohhhhh... JavaScript bedoel je natuurlijk.. stom van mij...was iets van onclick geloof ik.
Zonder Java en zonder JavaScript:Weet iemand de code hiervoor, zonder java?(moet puur html zijn)
code:
1
| <a href="nieuweframeset.html" target="_top">tsjonge zeg</a> |
In nieuweframeset.html maak je gewoon een frameset met de 2 nieuwe frames. Oh, nu moet je voor elke combinatie van 2 frames een nieuwe frameset maken? Yep.
* Pelle vind het een beetje onzin dat je geen scripting mag gebruiken
owja nou snap ik het, eigenlijk linkt ie dan naar een hele nieuwe framesite? Wel dezelfde natuurlijk maar een framesite met andere frames inhoud. Of heb ik het nou mis?
Verwijderd
je snapt het.Op vrijdag 02 november 2001 18:22 schreef ND het volgende:
owja nou snap ik het, eigenlijk linkt ie dan naar een hele nieuwe framesite? Wel dezelfde natuurlijk maar een framesite met andere frames inhoud. Of heb ik het nou mis?
maar het is onzin dat je geen scripting mag gebruiken idd. want nu moet je dit soort lompe dingen gebruiken
jah ik vond het ook al een beetje krapie an. En we mogen ook geen frontpage oid gebruikenOp vrijdag 02 november 2001 18:24 schreef Razor_Blade het volgende:
[..]
je snapt het.
maar het is onzin dat je geen scripting mag gebruiken idd. want nu moet je dit soort lompe dingen gebruiken
Maar kan iemand mij uitleggen hoe je dat dan kan zien? Met frontpage is keie handig, je hoeft maar op voorbeeld te klikken en je ziet het voorbeeld. In kladblok moet je eerst helmaal opslaan, dan weer openen enz. echt irri
En terecht. Mensen die zichzelf serieus nemen gebruiken geen Frontpage. Dreamweaver poept stukken betere code uit.Op vrijdag 02 november 2001 18:29 schreef ND het volgende:
En we mogen ook geen frontpage oid gebruiken
Door brakke code:Maar kan iemand mij uitleggen hoe je dat dan kan zien?
code:
1
| <font><font><font><font> </font></font></font></font> |
En natuurlijk hieraan:
code:
1
| <meta name="generator" content="Microzuig Frontpeetsj"> |
Dan gebruik je geen kladblok maar gewoon Homesite. F12 previewt je site zonder te hoeven saven.Met frontpage is keie handig, je hoeft maar op voorbeeld te klikken en je ziet het voorbeeld. In kladblok moet je eerst helmaal opslaan, dan weer openen enz. echt irri
Downloaden? Zie hier: http://www.macromedia.com/software/homesite/trial/
Verwijderd
[cheerleader mode]Op vrijdag 02 november 2001 18:37 schreef Pelle het volgende:
[..]
En terecht. Mensen die zichzelf serieus nemen gebruiken geen Frontpage. Dreamweaver poept stukken betere code uit.
[..]
Door brakke code:
code:
1 <font><font><font><font> </font></font></font></font>
En natuurlijk hieraan:
code:
1 <meta name="generator" content="Microzuig Frontpeetsj">
[..]
Dan gebruik je geen kladblok maar gewoon Homesite. F12 previewt je site zonder te hoeven saven.
Downloaden? Zie hier: http://www.macromedia.com/software/homesite/trial/
You Go Pelle!!
[cheerleader mode]
Damn right!
er zouden lijfstraffen ingesteld moeten worden voor mensen die ook maar iets te maken hebben met Frontpage
wat een reacties allemaal!!!
wel geinig, hihi! Ik wou dus bijna tegen mijn docent zeggen : Meneer mag je dreamweaver wel gebruiken? want das anders, komt niet van Macrozuig(microsoft corporation, wat een naam! is t ok!)dus is het anders.
Als ik dat had gezegt krijg je meteen strafwerk vanwege grote mond(hoezo tis toch zo?)
(die jeugd van tegenwoordig
)
ff onn topic
Bedankt voor de tips ik ga het morgen ff proberen, t zal wel lukken dus...
owja er moesten op die site nog 5 links worden geplaatst. Raad eens waar een zo''n link naar toe gaat.....??? tweakers.net natuurlijk!
Als ik dat had gezegt krijg je meteen strafwerk vanwege grote mond(hoezo tis toch zo?)
(die jeugd van tegenwoordig
ff onn topic
Bedankt voor de tips ik ga het morgen ff proberen, t zal wel lukken dus...
owja er moesten op die site nog 5 links worden geplaatst. Raad eens waar een zo''n link naar toe gaat.....??? tweakers.net natuurlijk!
Nah ik denk dat het de bedoeling is dat je zélf HTML leert, en niet hoe je leert clicken en slepen om zo een site uit je mouw te schudden.Op vrijdag 02 november 2001 21:25 schreef ND het volgende:
Meneer mag je dreamweaver wel gebruiken?
Dit neemt niet weg dat je toch lekker DreamWeaver kunt gebruiken aangezien -als je de source nog even naloopt- niet kunt zien of het inderdaad door DW is geproduceerd.
Ik moedig het niet aan (Homesite wel
Pagina: 1