Check dit eens!!!
deze is echt cool
http://www.rootaxs.com/rdmustang/
ik hoop dat ie hier nog niet gepost is
deze is echt cool
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Blaat
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
Viva la Netherlands!
Hoezo zonde ik heb een superieure 3dmark2k1 van 1317 met zon dingOp vrijdag 02 november 2001 18:17 schreef salvador4 het volgende:
zonde dat ie er een mx200 64mb in heeft hangen..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
ziet er echt netjes uitOp vrijdag 02 november 2001 17:56 schreef wired het volgende:
Check dit eens!!!
deze is echt cool
Hail to the king baby!
zie eerste 3 plaatjesOp vrijdag 02 november 2001 20:18 schreef NogooD het volgende:
Ziet er idd vet uit maar gaat die kap nog wel passen?
Verwijderd
Wèh zedde gij??
Kijken is ook een vak, als je goed kijkt zij je dat er onder andere strips zijn geplaatst, het interieur is verwijderd etc.Op zaterdag 03 november 2001 03:33 viel db met zijn verkeerde been uit bed:
1. Dit is geen case mod. Dit is gewoon niets. Als ik mijn peecee in een lege doos Pampers bouw, heb ik dan ook een mod? Rot toch op. Wat heeft die knul nou werkelijk gemod? Het model is toch kant en klaar? Hij heeft de tie-wraps aangespannen. Doh. Veter strikken is nog ingewikkelder. Kijk naar die case van [LINK]http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/a.p.versteeg/HomeP3.htm[/LINK]
Da's pas een casemod.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Iets zegt mij dat het model je niet aanstaatOp zaterdag 03 november 2001 03:33 schreef db het volgende:
2. De Cruiser is een van de lelijkste auto's die ooit op deze aardkloot is neergezet. Duidelijk gemaakt voor veertigers met een vaste baan met hypotheek, een labrador en 2.4 kinderen, die vroeger altijd een hotrodder hadden willen hebben maar dat nu pas kunnen betalen. Jammer dat je met een echte hotrod niet representatief bij de klanten overkomt, en de hond en de kindertjes passen ook al niet achterin, maar gelukkig is daar mijnheer Chrysler die onder de doorzichtige smoes van 'gewaagde mix van modern ontmoet klassiek' dezecreatie neer heeft durven zetten.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Daar heeft ie het idee ook vanOp zaterdag 03 november 2001 12:21 schreef Juggernaut het volgende:
deez is net iets geiler
http://members.iinet.net.au/~winndyne/finished_pics.htm
nissan gtr skyline
Verwijderd
ja, ik weet. Die link staat op de pagina.Op zaterdag 03 november 2001 13:21 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Daar heeft ie het idee ook van
*rij naar lan-party* *benzine optanken* *rij naar volgende lan party* *benzine optanken* *rij naar volgende lan party*Op vrijdag 02 november 2001 20:36 schreef Terr het volgende:
*rij naar lan-party* *leech* *rij naar volgende lan party*
Mooi gedaan
Verwijderd
Jij bent echt een ass, die car is echt super tof, het is gewoon heel anders dan gewone auto`s, ik vind het echt mooi, maar ik heb iets voor afwijkende designs, daarom vind ik die case van A.P.versteeg (ofzo) mooi, maar niet bijzonder.Op zaterdag 03 november 2001 03:33 schreef db het volgende:
2. De Cruiser is een van de lelijkste auto's die ooit op deze aardkloot is neergezet. Duidelijk gemaakt voor veertigers met een vaste baan met hypotheek, een labrador en 2.4 kinderen, die vroeger altijd een hotrodder hadden willen hebben maar dat nu pas kunnen betalen. Jammer dat je met een echte hotrod niet representatief bij de klanten overkomt, en de hond en de kindertjes passen ook al niet achterin, maar gelukkig is daar mijnheer Chrysler die onder de doorzichtige smoes van 'gewaagde mix van modern ontmoet klassiek' dezecreatie neer heeft durven zetten.
fasco in utrecht heeft dat maar in elke zichzelf respecterende stad zit wel een winkeltje die dat heeft..Op zondag 04 november 2001 00:05 schreef tva_goku het volgende:
Enig idee waar ik zo`n model kan kopen, zonder moter acuu aandrijving en shit?
Dus alleen de kap met onderstel?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
was dit dan?Op woensdag 14 november 2001 01:43 schreef nigelator het volgende:
Zitten geen IDE kabels op.. of zou ie die er temp. af hebben gehaald?
Verwijderd
Gewoon deurtje open doenOp woensdag 14 november 2001 17:42 schreef t-1o0oo0o het volgende:
ik vind het best dom moet die de kap er af halen voordat ie kan computeren
Verwijderd
I love watercooling
LOLOp vrijdag 02 november 2001 18:00 schreef Cowboy Henk het volgende:
![]()
En nou maar hopen dat je kleine broertje de remote control niet in z'n vingers krijgt terwijl je net lekker bezig bent...........
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant