Na thuis mijn modem succesvol ge-upgraded te hebben probeer ik het ook bij een vriend te doen,
Ik heb nieuwe firmware geinstalleerd, versie 3.2 van de kpn mxstream website (H327POTS.exe)
Ik log nu in op de modem, en en typ [enter] bij het wachtwoord. Als ik nu 'EXPERT' typ om in de expert mode te komen en rip te kunnen gebruiken geeft de modem een command not found...
Iemand een idee??? ook expert in kleine letters werkt niet...
Ik heb nieuwe firmware geinstalleerd, versie 3.2 van de kpn mxstream website (H327POTS.exe)
Ik log nu in op de modem, en en typ [enter] bij het wachtwoord. Als ik nu 'EXPERT' typ om in de expert mode te komen en rip te kunnen gebruiken geeft de modem een command not found...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| User : ------------------------------------------------------------------------ * * ______ * ___/_____/\ * / /\\ ALCATEL ADSL MODEM * _____/__ / \\ * _/ /\_____/___ \ Version 3.2 * // / \ /\ \ * _______//_______/ \ / _\/______ Copyright 1999-2000. * / / \ \ / / / /\ * __/ / \ \ / / / / _\__ * / / / \_______\/ / / / / /\ * /_/______/___________________/ /________/ /___/ \ * \ \ \ ___________ \ \ \ \ \ / * \_\ \ / /\ \ \ \ \___\/ * \ \/ / \ \ \ \ / * \_____/ / \ \ \________\/ * /__________/ \ \ / * \ _____ \ /_____\/ * \ / /\ \ / * /____/ \ \ / * \ \ /___\/ * \____\/ * ----------------------------------------------------------------------- =>EXPERT Unknown command. |
Iemand een idee??? ook expert in kleine letters werkt niet...