Toon posts:

Nieuwste ZoneAlarm, geen POP3 mail??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heuj de search is weer eens naar de klote, dus dan maar even zo..
Ik heb een kabelverbinding met chello via een freescorouter. Mijn vader heeft (een enigszins verouderde) zonealarm op zijn computer staan en kan gewoon gebruik maken van pop3-mail.
Ik heb de nieuwste zonealarm erop staan, maar als die actief is kan krijg ik een foutmelding wanneer ik pop3-mail wil checken of versturen.
Outlook Express zegt het volgende:
Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F
In ZoneAlarm heeft Outlook alle mogelijke rechten en toegang tot alle poorten, maar toch werkt het niet. Ik snap er werkelijk geen fuck meer van en heb volgens mij alles geprobeerd. Wanneer ik zonealarm afsluit kan ik nl WEL gewoon mail checken. :?
Iemand enig idee??

Verwijderd

Ik heb geen problemen met ZA Pro 2.6.357, Outlook 98 en POP3 mail. Misschien heb je in de 'options' teveel poorten gesloten? Ik heb zelf 'allow connect' aanstaan; 'allow server' staat uit en de toegang tot internet heb ik beperkt tot SMTP servers (TCP poort 25), POP mailservers (TCP poort 110), IMAP mailservers (TCP poort 143) en DNS servers (TCP/UDP poort 53).

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:09

Blauw

De Schreeuw

Bij mij heeft ie geen enkel probleem.....