Operation Flashpoint + XP: Direct3d??

Pagina: 1
Acties:

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:30
Onder XP werkt Operation Flashpoint niet als ik hem instel op direct3d. Weet iemand een oplossing? Glide werkt niet, want dat ondersteunt m'n kaartje niet denk ik, maar als ik het toch probeer, dan heb ik weer zo'n fijne BSOD te pakken.

Weet iemand een oplossing? Ik denk zelf dat die directx drivers niet werken met dat spel, maar hoe kan ik ze er uit peuteren en een wat oudere directx installeren?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
dude, vertel eerst eens welke dx je nu hebt! en je videokaart!

• JeroenTheStig
de directX van windowsXP, is dat versie 8? ik weet 't niet..
en de videokaart is een Ati mobile 8 MB, en die is in een Dell Inspiron 3800 gepropt, en da's een notebook

Verwijderd

En welke drivers en wat voor comp enz..

<Edit>
GoT is weer lekker traag met posten :(
</edit>

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
8mb houd niet echt over, wel :?

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-02 16:00
Je hebt zeker een amd en een geforce...

kijk voor de gein is hier... Direct 3D werkt niet onder XP met GF2

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 10:30
Nee, hij heeft een Celly 500 met een Ati mobile 8 MB, wattie al eerder zei.

Ik kan je ook niet helpen >:)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Op vrijdag 02 november 2001 15:54 schreef BoKToR het volgende:
de directX van windowsXP, is dat versie 8? ik weet 't niet..
en de videokaart is een Ati mobile 8 MB, en die is in een Dell Inspiron 3800 gepropt, en da's een notebook
8.1,

vergeet het maar met je OFP/OPF, dat draait niet/beroert.

Verwijderd

Waarom heb je XP erop staan :? Je bent niet de enige die problemen heeft met O.F. onder XP. Ligt denk ik aan M$ XP.

• JeroenTheStig
Waarom ik XP erop heb staan? Omdat bij mij stabiliteit boven af en toe spelletjes gaat. Ik had hiervoor 3 dagen Zinloos ME erop staan... rara waarom die er niet langer op stond

Verwijderd

Win XP is het probleem niet. Moet het doen. Misschien kun je HWTL kiezen.(een van de opties van OFP in preferences) Probeer dat eens. Vergeet glide onder OFP. Met een Voodoo kaart werkt dat ook niet onder XP. Kijk ook eens of er XP drivers zijn bij de makers van die videokaart. Wil ook wel eens helpen. Direct X moet ook kunnen zou geen probleem moeten zijn.
Op vrijdag 02 november 2001 15:49 schreef BoKToR het volgende:
Onder XP werkt Operation Flashpoint niet als ik hem instel op direct3d. Weet iemand een oplossing? Glide werkt niet, want dat ondersteunt m'n kaartje niet denk ik, maar als ik het toch probeer, dan heb ik weer zo'n fijne BSOD te pakken.

Weet iemand een oplossing? Ik denk zelf dat die directx drivers niet werken met dat spel, maar hoe kan ik ze er uit peuteren en een wat oudere directx installeren?
Pagina: 1