Announcement: SETI@Home Megaflush 2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het is weer zover, MegaFlush 2 van SETI zit er aan te komen!

En dit keer is het geen megaflush op de oude manier, waarbij we een van te voren vastgestelde datum gebruiken, maar een verrassingsflush: er zal geflushed gaan worden zodra de in-buffer van de proxy leeg is. Wanneer dat is hangt dus volledig af van hoeveel PC's jullie mee laten doen voor deze flush :). Het streven is in ieder geval om het aantal WU's van Megaflush 1 (dat waren ongeveer 1000 WU's) te benaderen en indien mogelijk te overtreffen.

Wil je meedoen voor deze flush, dan moet je flushen naar setimf.keyserver.org op poort 5517. Mocht je provider deze server nog niet kennen, kan je het IP-adres hiervoor gebruiken. Dat is 131.155.146.112. Waar je fetched is niet zo spannend, dat kan ook op deze server, of elders.

Stats kun je vinden op http://131.155.146.112:5517

Laten we met zijn allen deze SETIMF2 tot een groot succes maken en DPC de Top-100 in stuwen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

:P
er staan 517 wu te wachten, als die op zijn gaat er geflusht worden, dus als je nou ergens anders fetcht duurt het wat langer voordat de buffer op is en zal de MF dus groter worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Inderdaad. Ik stel voor dat er voor zover mogelijk elders word gefetched en alleen bij mij geflushed.

Samen met de dagelijkse output moet het dan toch wel mogelijk zijn om 1500 WU's te "scoren".

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:31
Ik draai seti als service. Hoe ga ik die instellen om op de keyserver te flushen?

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op vrijdag 02 november 2001 16:33 schreef Bockelaar het volgende:
Ik draai seti als service. Hoe ga ik die instellen om op de keyserver te flushen?
volgens mij kan je dat alleen instellen bij de install dus dan zal je de service effe opnieuw moeten installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Laatst online: 20:31
hmmmmm...laat ik daar maar afblijven. Ik ben blij dat hij gewoon goed draait. Ik zal op het werk eens neuzen a.s. week. Hopen dat die Checkpoint me laat connecten op die poort, maar ik ben bang dat alles buiten de "normale" poortjes onder de laatste regel valt: "Deny *" :(

* Bockelaar blijft ondertussen gewoon doorflushen ;)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langzaam maar zeker beginnen ze op het werk wel zin te krijgen om een team te joinen, en rara welk team ik aanraad >:)
In ieder geval niet wanhopen, want hoe langer het duurt vooraleer we joinen, hoe meer WU we meebrengen :P
Hopen dat we over enkele weken een megaflush op ons eentje houden :)
I'll keep ya informed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikie Mike in de middag
  • Laatst online: 31-08 23:00
Misschien een beetje overbodig, maar hoe lang zijn WU's houdbaar? Met andere woorden als ik een PC aanzet die een maand of 4 stil gestaan heeft maar 99 % van een WU al af heeft, en na 10 minuten gaat flushen is die dan nog geldig?

Hoe lang kan je er over doen voordat een WU ongeldig wordt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 19:21
Op zaterdag 03 november 2001 00:57 schreef Mikie_Mike_in_de_middag het volgende:
Misschien een beetje overbodig, maar hoe lang zijn WU's houdbaar? Met andere woorden als ik een PC aanzet die een maand of 4 stil gestaan heeft maar 99 % van een WU al af heeft, en na 10 minuten gaat flushen is die dan nog geldig?

Hoe lang kan je er over doen voordat een WU ongeldig wordt? :?
Als er een wu-tje (de resultaten dus) niet binnen 4 weken wordt ingezonden, dan wordt ze opnieuw aan de eerstvolgende persoon aangeboden.

Maar volgens mij, als je na tig weken/maanden een wu-tje inleverd, wordt deze toch opgeteld bij je totaal aantal verwerkte wu-tjes. Alleen telt de uitkomst dan niet meer mee omdat die dan al binnen is.

Dus als je dan denkt: "He, ik heb iets belangrijks ontdekt. Als ik deze terguzendt, dan ontvang ik wel een mailtje". Helaas, dat mailtje zal dan naar een ander persoon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Oké. We mogen dit als volledig mislukt beschouwen. Van de 8 WU's die ik nu in 2 dagen binnen heb zijn er welgeteld 7 van mezelf.

Bij deze sluit ik morgen om 07:30 deze proxy voor de megaflush, en zal ik hem 'ombouwen' c.q. in gebruik laten als normale proxy, die direct doorflushed. Tenzij er nog massaal op geflushed gaat worden.

Jammer, was een goede poging, helaas mislukt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

hmm.. da's wel erg jammer, beetje publiciteit zou niet slecht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

ik zou wel mee willen doen, maar jammer dat ie dicht gaat :'(

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 09:13

Ercewee

a.k.a. K

Op zondag 04 november 2001 16:54 schreef wildhagen het volgende:
Oké. We mogen dit als volledig mislukt beschouwen. Van de 8 WU's die ik nu in 2 dagen binnen heb zijn er welgeteld 7 van mezelf.

Bij deze sluit ik morgen om 07:30 deze proxy voor de megaflush, en zal ik hem 'ombouwen' c.q. in gebruik laten als normale proxy, die direct doorflushed. Tenzij er nog massaal op geflushed gaat worden.

Jammer, was een goede poging, helaas mislukt.
Tja, ik doe mee met de megaflush, ik spaar alleen op mijn eigen proxy.

Helaas, maar misschien moet je nog even gedult hebben wildhagen. Wie weet wordt het opeens populair.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Pagina: 1