Toon posts:

waarom 60 dagen gereg maar wel 150 techpost??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel de nodige techpost (meer dan 150) om de HK topic te komen, maar ik ben niet 60 dagen geregistreerd zodat ik er alsnog niet in kan komen.

waarom moet je 60 dagen geregistreerd om ergens in te komen?????

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 14:34

mvds

Totally awesome!

Hehehe, ik stel voor dit persoon maar te bannen. Reden? Kijk hier maar:
[topic=308277/1/50]

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
omdat dan de mensen je een beetje kennen en weten hoe je bent. En hoe weet jij dat je 150 techposts heb, heb je ze geteld :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 15:32 schreef WaarAnders het volgende:
omdat dan de mensen je een beetje kennen en weten hoe je bent. En hoe weet jij dat je 150 techposts heb, heb je ze geteld :?
Nee dit heeft iemand anders voor me gedaan.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 10:50

bloasfist

Slot-A Crew

een stukje uit de FAQ van de HK:
Ja, die 30/50 en 60/150 ... niet bang voor troep in de techfora?
Die drempel zit er niet zozeer om de user te pesten, maar om de user enigszins met GoT bekend te maken voordat íe SG-en of HK-en gaat. Die 30 dagen termijn is ervoor dat-ie niet direct aan de slag gaat met posten maar eerst op andere forumdelen tussen serieuze discussies komt. Indien een user opvalt door serieuze discussies constant te verzieken dan zal ie SG-privileges nooit halen oid.
De 50 posts limiet is ervoor om te voorkomen dat een user een reserve-account aanlegt en na 30 dagen alsnog binnen kan komen. Klonen worden sowieso opgespoord door IP-checks (enz enz) en zullen dus niet in zogenaamde kloonoorlogen (vrij naar Star Wars) betrokken raken en steeds opnieuw verschijnen. De combo van beide zorgt dat de redelijke terugkerende user na verloop van tijd met extra leuk fora opgescheept wordt dat vol zit met 'geestverwanten' (De GGD is namelijk GoT).

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 15:32 schreef obsidian het volgende:
Hehehe, ik stel voor dit persoon maar te bannen. Reden? Kijk hier maar:
[topic=308277/1/50]
Ik vind dat hele gedoe van HK topic maar vaag.
Omdat ik een topic 1 keer verkeerd geplaats heb moet ik worden geband???

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

regels zijn regels :)

Je moet gewoon nog een paar nachtjes slapen :Z

Verwijderd

Topicstarter
oeps vergeten te kijken in de FAQ voordat ik een post stuur.

Oke dat is wel irritant, als elke keer iemand dat doet.

Sorry voor deze keer. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijder deze post maar.

Is toch onzinnig.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 14:34

mvds

Totally awesome!

Was eigenlijk meer bedoeld als grapje maar ok... Die 60 dagen en 150 posts waren voorgekomen uit een methode die moest voorkomen dat mensen hier kwamen voor de HK. Om dat te kunnen controleren was er een verhouding van techposts en HK posts in het leven geroepen die dus moest bepalen of je mocht blijven hier (beetje krom uitgelegd). Nu is die verhouding zooi niet meer van toepassing, dus waarom nog die 60 dagen en 150 posts, daar heben we het over in dat andere topic... Maar maakt niet uit, lees dat andere topic maar als je wilt weten wat er over gezegd word.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
150 posts vind ik wel terecht.
maar die 60 dagen niet echt.
Ik zou het ook wel erg prettig vinden als die 60 dagen weggaan! :)

Trouwens, GoT server doet weer raar. :(

🌞🍃

Verwijderd

Nog 4 techposts en 9 dagen dan mag ik ook eens in de HK kijken. :)
Op vrijdag 02 november 2001 16:23 schreef DataBeest het volgende:
150 posts vind ik wel terecht.
maar die 60 dagen niet echt.
Ik zou het ook wel erg prettig vinden als die 60 dagen weggaan! :)
Dan krijg je allemaal van die newbies die in de HK willen, die gaan dan als een stel bezetenen allerlei onzinnige techposts overal neerplanten. Resultaat: gebruikers gefrustreerd, omdat er geen zinnige antwoorden komen; modjes/admins nog gefrustreerder, omdat iedereen dan in SU gaat klagen over de grote hoeveelheid onzinnige techposts.

Ik ben het wel eens met die 60/150 regel. Dan zijn de mensen min of meer gedwongen om een echte bijdrage te leveren aan GoT, en daar zijn we allemaal bij gebaat.

Ik zie het probleem niet. :)

Verwijderd

Wat me opvalt trouwens is dat je zelden iemand hoord over de SG en NSTM limiet terwijl die fora veel leuker zijn.. 't is altijd zeuren over die rottige HK, waarom is dat?

Verwijderd

Hmm, voor die mensen die echt nog niet zouden begrijpen wat het nut van de 60/150 regel is, hebben we [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/39200]hier[/url] een uitzonderlijk goed voorbeeld.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 02 november 2001 17:20 schreef Yarvieh het volgende:
Wat me opvalt trouwens is dat je zelden iemand hoord over de SG en NSTM limiet terwijl die fora veel leuker zijn.. 't is altijd zeuren over die rottige HK, waarom is dat?
IDD PHP mensen flamen in /14 is veel fijner :)

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
Wat ik niet snap, is hoe die mensen weten dat ze 150 techposts hebben. Tellen ze dat ofzo :?

* WaarAnders denkt dat ze het verschil niet zien tussen tech- en niet-techposts.

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 12:53 schreef WaarAnders het volgende:
Wat ik niet snap, is hoe die mensen weten dat ze 150 techposts hebben. Tellen ze dat ofzo :?

* WaarAnders denkt dat ze het verschil niet zien tussen tech- en niet-techposts.
Als je van jezelf weet dat je altijd in HA zit bv. . :)
Pagina: 1