wazig beeld op TV

Pagina: 1
Acties:

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
Ik heb een geforce met TV out, en ik heb een VGA cable gekocht voor naar me TV, maar nu krijg een een ontzettend wazig beeld die na verloop van tijd donker wordt :'(. Wat is er aan de hand?

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

nVidia staat niet bekend voor de scherpe TV-out

Ik heb het ook alleen wel stabiel onscherp beeld. Veel minder scherp dan tv out van Matrox. Zorg je wel dat je hem in de juiste PAL instelling hebt als je een wat goedkopere tv hebt.

Verwijderd

pardon, een VGA-kabel naar je tv :?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zal wel een s-video naar scart of composiet kabeltje zijn...Ik denk niet dat ie echt vga->tv bedoelt.

Hmm TV-out kun je ook echt niet gebruiken om de desktop weer te geven, voor films is het zat.

• ravenger
mjah, maar ik heb dus een heel erg wazig beeld, en ik weet niet waar het aan ligt want ik had et eerst niet.

Verwijderd

Ik heb met m'n MSI GF2 MX juist erg scherpe TV-out . Gaat met zo'n gele kabel naar m'n Surround decoder en daarvan met SCART naar TV . Erg relekst om Buffy mee te kijken bijvoorbeeld

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Op zaterdag 03 november 2001 00:50 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik heb met m'n MSI GF2 MX juist erg scherpe TV-out . Gaat met zo'n gele kabel naar m'n Surround decoder en daarvan met SCART naar TV . Erg relekst om Buffy mee te kijken bijvoorbeeld
Die MSI kaarten geven idd een perfect scherp beeld !

• ravenger
hmm, maar ffies ontopic:
niemand weet dus wa het kan zijn?
Pagina: 1