Toon posts:

Fuzzy Logic op K7T266pro2 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren bovenstaand bordje gehaald met een AthlonXP :)
Systeempje draait inmiddels windows XP...

Zoals we van MSI gewend zijn zat het geinige Fuzzy Logic er weer bij :) maar ik krijg devolgende foutmelding:
"Load Hardware Monitor NT Driver fail"

Zijn er mensen waarbij het wel draait op een vergelijkbaar systeem??

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem
waarschijnlijk botst fl met winxp
staat er geen faq oid ergens op de cd?
ik heb nog geen tijd gehad om te kijken

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 18:56
Ik ga dit bord ook halen binnenkort maar aangezien jij hem al hebt zou jij die Special Features kunnen uitleggen wat het precies zijn ?

Special Features

Fuzzy Logic 3
Live BIOS
D-Bracket
Live Driver

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Heb het inmiddels opgelost; nieuwe versie is heir te vinden: www.msi.com.tw/support/software/main.htm

-Fuzzy Logic is geinig proggie om te experimenteren hoever je op je FSB kunt overklokken (daarna is BIOS instellen)

-Live Driver en Live BIOS kijken automatisch op internet of er al updates zijn :Z alsof je dat zelf niet kan... vroeger werkte het niet erg.
Bovendien kun je met Live BIOS onder windows je bios flashen (lijkt me gevaarlijk maar goed)

-D-bracket zijn 4 ledjes aan achterkant om diagnose te stellen igv hardware problemen

• Rick Brands
  • Laatst online: 22-08 18:56
Oke weet ik dat ook weer niet zo super handig allemaal zo te horen maar wel leuk dat het er bij zit

;)

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:41 schreef Eggplant het volgende:
Heb het inmiddels opgelost; nieuwe versie is heir te vinden: www.msi.com.tw/support/software/main.htm

........
altijd lekker dat ze dan een ouwere versie meeleveren. maar hardstikke mooi, gelijk ffies dl'en en vanavond installeren
(wat start m'n pc'tje toch ontzettend snel op tegenwoordig, bijna geen tijd om in m'n bios te komen :)

Verwijderd

Topicstarter
FYI die nieuwe werkt bij mij ook niet!!

maar ja, in de readme stond dit moederbord ook niet als supported... waarom ze het dan toch meeleveren is mij overigens een raadsel

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

't is allemaal troep waar je niets aan hebt, gewoon marketing shit (waarvan de zielige nerds die het bordje reviewen dan braaf zeggen: "very nice that MSI went to the trouble of supplying the handy blah blah").

Het bordje zelf werkt overigens prima.

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 09:56

Borry

prutsen is mijn leven

Als je een nieuw mobo hebt kun je beter win2k installeren om te kijken of alles goed werkt.
WinXP is op dit moment nog niet betrouwbaar, pas als het eerste servicepack uitkomt heb je kans dat alles werkt.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

• InZane
  • Laatst online: 10:17
Op zaterdag 03 november 2001 10:54 schreef Borry het volgende:
WinXP is op dit moment nog niet betrouwbaar, pas als het eerste servicepack uitkomt heb je kans dat alles werkt.
Dat vind ik een beetje overdreven.
Ik draai ondertussen alweer ff op win xp en heb 't ondertussen al een paar keer ook bij anderen geinstalleerd en 't enige probleem waar ik tegenaan ben gelopen was een geluidskaartje dat niet wou werken. Nou sta ik daar niet zo heel raar van te kijken aangezien 't een heeeeeel errug oud ISA kaartje was met IDE(!!!!) aansluitingen er nog op zelfs. Naja had ie gelijk een goeie reden om er een SB Live! in te drukken ;)
Verder dus geen problemen gehad met XP installs. Tuurlijk moet je soms ff een drivertje van internet afhalen, maar dat lijkt me vrij normaal. Zo'n beetje alle drivers hier komen trouwens van internet. Op die meegeleverde cd'tjes staan toch bijna altijd oude versies.

Verwijderd

Topicstarter
Ben er achter... FuzzyLogic is niet NT,2K en XP compatible..

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:47

Flexx

This side up

Zit er een "Smart Key" bij dat mobo of niet ?

Verwijderd

Topicstarter
Nope, beetje jammer.. maar waarschijnlijk was ik 'm dan nu al kwijt geweest...

verder 'n absolute aanrader

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik krijg er wel een smart key bij >:)
Krijg hem morgen binnen :9~

Turn it off and on again.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:47