Nandub Divx audio niet synchroon

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik heb net een Divx gemaakt met Nandub, volgens de manier die ik ergens heb gevonden op internet. Werkt op zich perfect, en als ik naar een bepaalde tijd spring is het geluid nog gewoon synchroon. Maar na een aantal seconden wordt het ineens niet meer synchroon.

Ik heb een gewone divx-avi, en een 48khz mp3 audio stream erbij gedaan, direct stream copy gekozen voor beeld en geluid.

Hoe krijg ik dit toch allebei synchroon?

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Welke versie van de divx codec gebruik je?

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
De nieuwste codec is geinstalleerd, divx 4.0 final, en ik encode als mpeg4v2 met smart bitrate control. De mp3 is NIET variable bitrate.

Mother, will they like this song?

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
Ik weet niet of je hetzelfde probleem hebt als ik heb gehad, maar als de bestanden te groot zijn kan Nandub, net zoals FlaskMPEG, het niet meer aan. Bij mij zat er een limiet van 2 GB waar ik nogal last van had. Nandub gaf een fout aan dat hij het ACM formaat niet kende, maar het was AC3 (nee, het lag niet aan de codec). In Windows Mediaspeler gaf hij een foutmelding aan, als je naar een stukje film jumped in het begin, en als je ergens naar het einde jumped kreeg ik geluiden van ongeveer 10 - 20 minuten geleden (dit is niet overdreven !!!).
Het kwam erdoor dat het bestand over de 2 GB was.
Ik heb het later (dat zelfde bestand) in stukjes geknipt van rond de 700 mb en toen was het goed.

Succes

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...