...
Ik zou deze niet kopen, om de eenvoudige reden dat het een Windows-only printer is. Je kunt hem alleen in Windows gebruiken, zelfs niet in Dos. En daarbij is de driverondersteuning van HP (downloadability) niet geweldig: ze komen vaak pas laat met nwe drivers (voor nieuwe besturingssystemen bijvoorbeeld).
Een andere printer in dezelfde categorie is de Lexmark Optra E312, die heb ik zelf ook en ik ben er buitengewoon tevreden over. Print ook 10 p/m en is geen Windows-only printer. Hier is meer info.
Een andere printer in dezelfde categorie is de Lexmark Optra E312, die heb ik zelf ook en ik ben er buitengewoon tevreden over. Print ook 10 p/m en is geen Windows-only printer. Hier is meer info.
download drivers & software
downloads for hp LaserJet 1000
There are no drivers or
software to download
for this product.
downloads for hp LaserJet 1000
There are no drivers or
software to download
for this product.
de betaler vervuilt
^^ ik bedoel maar
.
Nogmaals, ben erg tevreden over die Lexmark. Wat ook meestal wel goede keuzes zijn, zijn de laserprinters van Brother, waarbij ik dan denk aan de 1400-serie. Brother biedt ook goede ondersteuning en is niet duur in aanschaf en in onderhoud. Bovendien ligt de printkwaliteit ook op een hoog niveau.
Nogmaals, ben erg tevreden over die Lexmark. Wat ook meestal wel goede keuzes zijn, zijn de laserprinters van Brother, waarbij ik dan denk aan de 1400-serie. Brother biedt ook goede ondersteuning en is niet duur in aanschaf en in onderhoud. Bovendien ligt de printkwaliteit ook op een hoog niveau.
Verwijderd
hmmm, jammer toch, dat jullie er zo over denken. Ik draai met dit apparaatje, en ben SUPER tevreden!
(En dan: wie draait er nu iets ánders dan Windows??
)
(En dan: wie draait er nu iets ánders dan Windows??
Verwijderd
Deze maand net een vergelijkende test in PCM met die printer. Misschien hier iets: http://www.pcmweb.nl/pcm/item4/
ik heb de Laserjet 1200 de grotere broer, doet het perfect zelfs onder Linux
/dev/null
Doet ie het echt niet onder windows? Raar zeg, moet toch gewoon beetje asci (oid) kunnen verwerken.
Verwijderd
werkt niet meer met ascii, maar met postscriptOp woensdag 06 februari 2002 14:05 schreef stefijn het volgende:
Doet ie het echt niet onder windows? Raar zeg, moet toch gewoon beetje asci (oid) kunnen verwerken.
Er zijn genoeg printers die met PostScript EN DOS (Ascii) werken, staat volgens mij nogal los van elkaarOp woensdag 06 februari 2002 15:12 schreef Toverstaf het volgende:
[..]
werkt niet meer met ascii, maar met postscript
ik heb er hier links een van me staan, echt een super ding
kostte nieuw fl 799,- en al 3000 pag mee geprint... lol. werkt super, zeker met win xp, inpluggen installen en het werkt !!!! zerker een aanrader.
blabla
Ik heb m gisteren besteld, € 280 ex BTW (ik kan BTW aftrekken
) samen met een HP scannertje (Scanjet 3400C).
Ik denk ook nog een colorinktjet te kopen voor erbij, die kosten toch geen ruk en voor het normale printwerk heb ik de laserjet
Ik denk ook nog een colorinktjet te kopen voor erbij, die kosten toch geen ruk en voor het normale printwerk heb ik de laserjet
Volgens de specs werkt ie WEL onder DOS (vanuit Windows)
GDI/Host printing met HP PCL 5 emulatietech. voor het printen vanuit Dosapplicaties onder Windows
GDI/Host printing met HP PCL 5 emulatietech. voor het printen vanuit Dosapplicaties onder Windows
De meeste Windows printers zijn wel uit dos aan te spreken, maar werken meestal niet helemaal lekker (HP kennend ;-(
Pagina: 1