Toon posts:

MP3 balance verkeer of HW-probleempje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mede-tweaker,

I ben bezig met een car-mp3 systeem,het kabeltje van mijn
SB-16 ISA geluidskaart gaat van spk/line-out naar cassette-adapter in mijn autoradio,maar alleen het rechterspeaker geeft geluid,balance op autoradio staat in het midden en toch alleen geluid uit rechterspeaker ?
Dos-mpxplay is de mp3 speler en staat op stereo ingesteld,hoe kan ik toch gleuid uit beide speakers laten komen of ligt dit aan het 3.5mm jack kabeltje of aan SB of iets anders?

voorbaat dank!
WH

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Vaak zorgt het kabeltje hiervoor...klotedingetjes.
Let ook op stereopluggen enzo (2 streepies)

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
wat voor kabeltje moet ik dan hebben ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 3.5mm stereo jack/contra stekkertje van lin-out SB naar cassette adapter.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Dat zou prima moeten zijn natuurlijk....ik neem aan dat je weet dat het een stereo plug is of niet.
Ik wilde alleen maar zeggen dat wanneer er ergens een breuk zit of als de contacten in de stekkers niet goed zitten je al goaw problemen krijgt me hard/zacht stereo/mono.
Het punt tussen "jack/contra stekkertje van lin-out SB naar cassette adapter" en het draadje van de cassette adapter lijkt me vooral een breekbaar onderdeel.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Zet de balans (van je SB16) dan eens uiterst links of rechts, en kijk of je dan nog geluid hebt. En test 't ook even met een koptelefoon in je geluidskaart. Dan weet je of 't aan de kabel of aan de geluidskaart zelf ligt.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 14:45 schreef Warezhelp het volgende:
Mede-tweaker,

I ben bezig met een car-mp3 systeem,het kabeltje van mijn
SB-16 ISA geluidskaart gaat van spk/line-out naar cassette-adapter in mijn autoradio,maar alleen het rechterspeaker geeft geluid,balance op autoradio staat in het midden en toch alleen geluid uit rechterspeaker ?
Dos-mpxplay is de mp3 speler en staat op stereo ingesteld,hoe kan ik toch gleuid uit beide speakers laten komen of ligt dit aan het 3.5mm jack kabeltje of aan SB of iets anders?

voorbaat dank!
WH
ik ben zeer benieuwd of je dit gaat lukken, maar ik heb 1 vraag. Mijn pc's draaien op 220, auto levert 12, hoe heb je dit opgelost?

Verwijderd

Topicstarter
12V-220V omvormertje

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Als ik het goed lees gebruik je zo'n cassete addopter :? Als dat zo is dan komt dat links rechts probleem doordat je koppen niet goed staan. Die cassette addopter geeft signaal rechtstreeks aan je koppen door ook door een soort van koppen. Ze hoeven er maar even naast te zitten en je hebt brak op scheef geluid. Suc6

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Pagina: 1