Toon posts:

Apache: redirects bannen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik niet wil dat mijn users andere url's aan hun site gaan hangen van frame hacks e.d., zou ik dat graag willen verhinderen via de apache server.

Heeft er iemand al zo een werkende oplossing gekregen ? Ik was eerst aan het testen met de redirect, maar daar kun je nooit alles mee opvangen. Dat gaat wel als je een lijst hebt van alle url's die al alias gebruikt worden, maar da's dan weer geen algemen oplossing...

Waarom ik dat wil ? Omdat ik mensen gratis een domeintje geef en ik daar graag wat url naambekenheid in de plaats voor krijg...

Verwijderd

Wat ga je nu precies doen? Een soort freehosting manier van reclame maken op de sites van je "klanten"?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 17:03 schreef TheGentleman het volgende:
Wat ga je nu precies doen? Een soort freehosting manier van reclame maken op de sites van je "klanten"?
(ook al heeft het niks met mijn vraag te maken,zal ik nog es herhalen wat ik al schreef:)

Ik geef mensen gratis een account met 250mb, php4 en een mysql db en in ruil daar voor wil ik dat ze hun domein.mijndomein.com blijven gebruiken. Da's idd gratis naambekendheid voor mij, maar ze krijgen er ook een hele service voor in de plaats en dat lijkt me nu toch echt niet teveel gevraagd. Als ze eigen DNS hebben mogen ze die gebruiken, maar dus niet van die banner-hacks.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

dus je bedoelt dat je alleen maar via die link erop mag komen?