abit KT7A / AMD TB 1.4 / asus v7100 GF2 mx400 tv-out / 512MB / Maxtor 7 gig / Plextor 8X scsi writer / Creative Live! / win2k
Toeval? Dat denk ik niet, want ik heb het meerdere malen op verschillende server geprobeerd, en het werkt overal
abit KT7A / AMD TB 1.4 / asus v7100 GF2 mx400 tv-out / 512MB / Maxtor 7 gig / Plextor 8X scsi writer / Creative Live! / win2k
Gebeurt dat ook als je eerst helemaal alleen gebruik maakt van de internetverbinding en er pas later iemand joint.
Want als ze eerst zitten te surfen en te downen end an q3 gaan spelen is het logisch dat de ping omlaag gaat.
Want als ze eerst zitten te surfen en te downen end an q3 gaan spelen is het logisch dat de ping omlaag gaat.
Ja dit gebeurt ook als ik eerst alleen op de server zit zonder dat iemand zit te downen/uppen. Dus het is mij nog een raadsel waardoor dit komt. Weer wel dat als je je rate met quake hoger zet je ping ook omlaag gaat, maar de meeste servers hebben hem op 10000 gelimiteerd. Misschien omdat je met 2 connecties wel een constantere verbinding krijgt (zelfde als met raet 20000)