http://gathering.tweakers.net/global/smileys/michel.gif -> 
Nu ben ik toch wel benieuwd wie Michel is en hoe deze er uit ziet
Nu ben ik toch wel benieuwd wie Michel is en hoe deze er uit ziet

Mail DannyOp vrijdag 02 november 2001 14:43 schreef Maiar het volgende:
Ja, maar er is natuurlijk een reden waarom het plaatje naar Michel is vernoemd
ik lees toch nergens de vraag wie ze gemaakt heeft hoorOp vrijdag 02 november 2001 14:37 schreef Bulldog het volgende:
Uit de faq :P:
,
,
,
en
zijn van <a href="mailto:danny@fokzine.net">Danny</a>; de rest is
gedeeltelijk gemaakt door FireFox en gedeeltelijk origineel UBB.
Toch is de kans heeel groot dat maker je er meer over kunt vertellenOp vrijdag 02 november 2001 14:44 schreef poohbeer het volgende:
[..]
ik lees toch nergens de vraag wie ze gemaakt heeft hoor
Kijk nu gewoon effe naar die pic hierboven.. meer moet dat toch niet zijn? Nog meer op een smiley lijken kan volgens mij niet hoorOp vrijdag 02 november 2001 14:51 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Toch is de kans heeel groot dat maker je er meer over kunt vertellen.
Idd, lachu. Dat is um gewoon!Op vrijdag 02 november 2001 14:53 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Kijk nu gewoon effe naar die pic hierboven.. meer moet dat toch niet zijn? Nog meer op een smiley lijken kan volgens mij niet hoor
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ik zag 'm van de week nog bij de Casper. (Supermarkt UT)Op vrijdag 02 november 2001 15:56 schreef testcase het volgende:
Op die foto staat Hillie ja. Ik heb die al eens vaker gezien, maar alweer minstens een jaar geleden ofzo.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq