Toon posts:

Wie waren de PSX diehards van het 1e uur?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kocht bijvoorbeeld m'n PSX pas eind '96, maar wanneer had de rest v/d PSXers 'm aangeschaft?

1 van m'n 1e games waren Resident Evil en F1-96 (97?), en later natuurlijk FF7 :)

Ik had bijna al m'n gespaarde geld bijeengelegd om zo'n PSX te kopen, en dan te bedenken dat ik toen nog zat te twijfelen tussen een Sega Saturn en Sony Playstation :P

Verwijderd

ben je ook een diehard als je je psx verkoopt , vervolgens mis je hem verschrikelijk , je koopt er weer 1 , en die verkoop je weer , en dan leen je hem weer van iemand die er amper mee speelt?

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, ...dannnnnnnnnn volgens mij ook ja :P

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
ik heb nog voor de PS uitkwam een Saturn gekocht en die heeft mij eerlijk gezegd wel een tijdje behoorlijk goed vermaakt.

later wel een PS gekocht maar ik vind er nog steeds niet zo heel veel aan, integenstelling tot de ps2... (werelds als je de goede games hebt :P )

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op vrijdag 02 november 2001 14:44 schreef minipolopikoler het volgende:
ben je ook een diehard als je je psx verkoopt , vervolgens mis je hem verschrikelijk , je koopt er weer 1 , en die verkoop je weer , en dan leen je hem weer van iemand die er amper mee speelt?
Komt me heel bekend voor :P

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Hiero,

Op de releasedag gekocht met wipeout en ridge racer...!

Verwijderd

/me ook gekocht op de releasedag met Wipeout :)

Voordeel van de eerste reeks: je hoefde ze niet om te bouwen, swaptruuk was genoeg om Amerikaanse en Japanse spellen te spelen >:)

Verwijderd

september '98 (of '97 weet nie precies) heb ik hem gekocht met gran turismo (was net uit toen)

heb hem dit jaar verkocht met ongeveer 125 spellen
ik was redelijk diehard psx-er maar von er nie veel meer aan (had alles al een keer gezien en de graphics begonnen met te irriteren)

favo singleplayer spel: chrono cross
favo multi spel: bishi bashi special 3
Pagina: 1