Ik ben dus op zoek naar een videokaart met 2 vga uitgangen EN Tv-out. Nou zijn er genoeg post hierover, die ik ook mooi gelezen heb. Maar ik zoek dus een GeForce3. Hierbij kom ik uit op de Gainward GeForce3 Powerpack VGA+VIVO+DVI. (Tevens vanwege zijn, zoals op AnandTech gelezen, beste 2d-kwaliteit)
Ook weet ik dat er verschillende videokaarten geleverd worden met een DVI-2-VGA stekker. Is dat bij deze kaart ook?
Zo niet, werkt het wel als dual-monitor wanner ik zo'n stekker er los bij koop?
En nog wat over die TV-Out, er wordt schijnbaar een Philips SAA7108E tv-out (en in) chippie gebruikt (nooit vangehoord). Maar werkt dat een beetje... Dus geen macrovision, geen zwarte randen e.d. (Jammer genoeg werkt tvtool niet, maar je kunt niet alles hebben
)
thx for some insight...
Ook weet ik dat er verschillende videokaarten geleverd worden met een DVI-2-VGA stekker. Is dat bij deze kaart ook?
Zo niet, werkt het wel als dual-monitor wanner ik zo'n stekker er los bij koop?
En nog wat over die TV-Out, er wordt schijnbaar een Philips SAA7108E tv-out (en in) chippie gebruikt (nooit vangehoord). Maar werkt dat een beetje... Dus geen macrovision, geen zwarte randen e.d. (Jammer genoeg werkt tvtool niet, maar je kunt niet alles hebben
thx for some insight...