DVI-uitgang altijd als 2e-VGA te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:35
Ik ben dus op zoek naar een videokaart met 2 vga uitgangen EN Tv-out. Nou zijn er genoeg post hierover, die ik ook mooi gelezen heb. Maar ik zoek dus een GeForce3. Hierbij kom ik uit op de Gainward GeForce3 Powerpack VGA+VIVO+DVI. (Tevens vanwege zijn, zoals op AnandTech gelezen, beste 2d-kwaliteit)

Ook weet ik dat er verschillende videokaarten geleverd worden met een DVI-2-VGA stekker. Is dat bij deze kaart ook?
Zo niet, werkt het wel als dual-monitor wanner ik zo'n stekker er los bij koop?

En nog wat over die TV-Out, er wordt schijnbaar een Philips SAA7108E tv-out (en in) chippie gebruikt (nooit vangehoord). Maar werkt dat een beetje... Dus geen macrovision, geen zwarte randen e.d. (Jammer genoeg werkt tvtool niet, maar je kunt niet alles hebben :'( )

thx for some insight...

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gaat niet lukken.
Tis OF VGA OF DVI OF TV. niet allemaal tegelijk.
als je dat wil kan je beter een GF3 halen ICM. een Matrox Gxx Dualhead PCI. Kan je op uitgan 1 van je GF3 Monitor 1 zetten, op uitgang 1 van je Matrox monitor 2 en op de tweede uitgang van de matroz een TV. Zo kan je wel alles tegelijk gebruiken.

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:35
Tja, das natuurlijk ook een idee, en die Matroxjes zijn zo slecht nog niet en je kunt alle DRIE tegelijk gebruiken :). Maar ik moet dan wel eventjes kijken hoe ik met mijn PCI slotjes ga uitkomen, dat was namelijk 't grootste probleem...

Maar deze combo zou dus wel goed moeten werken in een alle daags systeem (niet dat de drivers elkaar de kop in gaan slaan of iets dergelijks...) ?

edit:

't was mischien niet zo duidelijk, maar ik hoef dus niet 2vga EN TVout tegelijk te hebben, maar wel 2-VGA OF TV-OUT...