ik zit er serieus over te denken om mijn systeem te waterkoelen allen is laatste vraag nog ff, waar je die radiator vanddan haalt, ik heb al ff gelezen en veel zeggen op de sloppo eeen oude van een auto maare zijn die dimngen niet veel te groot?, oja en weet iemand een site warop precies staat hoe je dit moet maken want op www.waterkoeling/nl staat wel veel ,maar ni allez
Verwijderd
Voor hoe je hem moet bouwen verwijs ik je naar [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find#hitstart]de search[/url] 
En als je naar de sloop gaat en je vraagt om een kleine radiator dan hebben ze die meestal al wel klaar liggen. die mensen van de sloop halen meestal al een heleboel onderdelen uit de auto's en leggen die gesorteerd bij elkaar.
Er zal toch vast wel een radiator zijn die klein genoeg is voor jou? eentje uit een Opel Corsa ofzo. Moet je ff langs de sloop gaan en het vragen.
En als je naar de sloop gaat en je vraagt om een kleine radiator dan hebben ze die meestal al wel klaar liggen. die mensen van de sloop halen meestal al een heleboel onderdelen uit de auto's en leggen die gesorteerd bij elkaar.
Er zal toch vast wel een radiator zijn die klein genoeg is voor jou? eentje uit een Opel Corsa ofzo. Moet je ff langs de sloop gaan en het vragen.
Hier is wel wat info uit te halen 
[topic=202823/1/25]
[topic=202823/1/25]
dankje voor de posts 
ene ik heb eigenlijk nog een vraagje namelijk: ik weet ni of ik van die gaatjes heb in mijn proc socket en ik heb ff geen zin om die koeler eraf te halen, kan iemad mij vertellen of er dus gaatjes zitten voor bouten op een , msi kt7-turbo (ja een kut ding ik weet het) ???
ene ik heb eigenlijk nog een vraagje namelijk: ik weet ni of ik van die gaatjes heb in mijn proc socket en ik heb ff geen zin om die koeler eraf te halen, kan iemad mij vertellen of er dus gaatjes zitten voor bouten op een , msi kt7-turbo (ja een kut ding ik weet het) ???
Verwijderd
Oei, dat weet ik echt niet.Op vrijdag 02 november 2001 14:17 schreef jimtegoesdj het volgende:
dankje voor de posts
[onzin modus]
Aan deze post heb je dus ook echt niks
[/onzin modus]
Bekijk je mobo eerst even goed dan. Als je even de moeite had genomen om je kastje open te schroeven dan had je gezien dat die gaatjes rond je socket zitten want voorlopig bestaat er geen koeler die die gaten helemaal afdekt zonder ze te gebruiken.Op vrijdag 02 november 2001 14:17 schreef jimtegoesdj het volgende:
dankje voor de posts
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()