Microsoft Natural pro Key probs

Pagina: 1
Acties:

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37
Ik heb al een tijdje dit keyboard, en hij gaat ineens een beetje raar zitten doen. Als ik me comp opstart, dan krijg ik de melding dat ik geen keyboard erin heb zitten. Als ik hem dan er ff uit haal en er weer in doe, dan doet die het wel weer gewoon. Nou heb ik het met een ander keyboard getest en die doet het wel meteen goed. Is dit weer zo'n brak iets van Microsoft?? Of is het gewoon pech met 1 keyboard!

| I've got permission to color outside the lines |

• Charango
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:03
Op vrijdag 02 november 2001 13:54 schreef Genotix het volgende:
Als ik me comp opstart, dan krijg ik de melding dat ik geen keyboard erin heb zitten. Als ik hem dan er ff uit haal en er weer in doe, dan doet die het wel weer gewoon. Nou heb ik het met een ander keyboard getest en die doet het wel meteen goed. Is dit weer zo'n brak iets van Microsoft?? Of is het gewoon pech met 1 keyboard!
Ik heb hetzelfde toetsenbord en hetzelfde probleem, maar is dat niet gewoon het gevolg van een slechte connector?

• BenJoep
Op vrijdag 02 november 2001 14:02 schreef Charango het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde toetsenbord en hetzelfde probleem, maar is dat niet gewoon het gevolg van een slechte connector?
MM zou kunnen, maar ik heb geen zin om telkens als ik me comp aanzet achter me comp te kruipen. Ik ga dan ook van de week ff terug. Het moet gewoon werken. En anders zorgen ze maar voor een andere natural keyboard.

Als er nog meer mensen zijn met het probleem, dan zal ik namelijk wel een ander keyboard uitzoeken. En anders als het nou hierbij blijft dan neem ik wel dezelfde.

• Charango
  • Laatst online: 21:03
Heb je zo'n snoer met twee aansluitingen (USB en PS2)?
Dan helpt het misschien om de PS2-stekker er uit te trekken.

• justice strike
  • Laatst online: 22-07 21:21
probeer is alleen je usb aan te sluiten... als hij het niet doet probeer dan in de bios usb keyboard+mouse aan te schakelen

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• BenJoep
Op vrijdag 02 november 2001 18:58 schreef Charango het volgende:
Heb je zo'n snoer met twee aansluitingen (USB en PS2)?
Dan helpt het misschien om de PS2-stekker er uit te trekken.
Hey dat heeft geholpen. Mmmmz, ik dacht dat die usb alleen voor die usb-hub in het keyboard was.

• justice strike
  • Laatst online: 22-07 21:21
dacht ik dus eerst ook ;) haha

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Pagina: 1