Ik weet niet zeker of ik in het goede topic post, maar ik ben dus op zoek naar drivers voor een Eizo F784-T 21" Monitor. En wel voor windows95. Ik weet wel dat win95 een kl*t* OS is, maar ze hebben hier (op mijn werk dus) niets anders. Heeft iemand tips? Of beter nog: heeft iemand een driver voor me? Alvast bedankt voor het overweldigende aantal reacties.
Move HA -> VB
(En het is vast wel het juiste topic, aangezien het je eigen topic is.
Het was alleen niet het juiste forum
)
(En het is vast wel het juiste topic, aangezien het je eigen topic is.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
PLug & Pray (heb ik trouwens wel een echt op een bordje in een winkel zien staan) is niet de oplossing. Daar gaat windows namelijk al standaard naartoe. Ik wil de resolutie hoger dan 1280x1024 zetten. Liefst op 1600x1200 (is voor AutoCad). En daarvoor heb ik drivers voor die monitor nodig.
Kies toch gewoon "svga monitor 1600x1200" ofzoiets.... Staat als het goed is gewoon in het standaard lijstje van win95 monitors.
LEZENOp zaterdag 03 november 2001 15:05 schreef Remenic het volgende:
Kies toch gewoon "svga monitor 1600x1200" ofzoiets.... Staat als het goed is gewoon in het standaard lijstje van win95 monitors.
Check deze site eens, hebbie mischien nog niet gekeken, maar staat wel een zooi voor windows 95, kijk daar maar eens tussen.
http://www.eizo.co.jp/welcome/support/software/index.html
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Daar had ik ook al gezocht, maar helaas... Alle modellen, behalve die ik zoek. Jammer jammer jammer.
Iemand anders nog suggesties?
Iemand anders nog suggesties?
Pagina: 1