Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
Verwijderd
Ik zou zeggen waag er een belletje aan
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Sun Microsystems B.V. Computerweg 1 P.O. Box 1270 3821 AA Amersfoort, The Netherlands tel: 0800 022 4205 fax: 0800 022 2753 |
Verwijderd
Inderdaad, dat pakket kon je toch gratis downloaden van de sun website. Zijn al vaker draadjes over geweest hier op GOT, dus even zoeken.
Jezzzzz!!!
Dank u allen voor de info. Ik ben al aan het DLen
Greetz!
Dank u allen voor de info. Ik ben al aan het DLen
Greetz!
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
ja daar heb ik hem ook vandaan gedownload maar zodraai ik die iso uitgepakt had en wou branden liep heel mijn pc vast
zelfs met isobuster kan ik niet zien wat er in de iso staat
ook met een complete reinstall was het pribleem niet verholpen
een collega heeft hetzelfde probleem
iemand hier een oplossing voor gevonden
ook met een complete reinstall was het pribleem niet verholpen
een collega heeft hetzelfde probleem
iemand hier een oplossing voor gevonden
specs : http://specs.tweak.to/7435
Verwijderd
Je kunt proberen om in bijv. Linux de iso te mounten, als dat dan niet werkt weet je dat hij kapot is (corrupt), en dan krijg je ook een fatsoenlijke foutmelding.
Verder kan je een media kit bestellen. Is een redelijke prijs geloof ik, als je het via een reseller of distributeur doet (iets van 75,-)
Verder kan je een media kit bestellen. Is een redelijke prijs geloof ik, als je het via een reseller of distributeur doet (iets van 75,-)
Verwijderd
http://www.sun.com/software/solaris/binaries/keys.cgi?intel
Op deze pagina staat dat easy cd creator wordt aangeraden om een solaris image te branden. Heb je die al geprobeerd?
Voor de rest zou je de MD5 sum van de iso files even kunnen checken.
Op deze pagina staat dat easy cd creator wordt aangeraden om een solaris image te branden. Heb je die al geprobeerd?
Voor de rest zou je de MD5 sum van de iso files even kunnen checken.
http://www.sun.com/software/intel/get.html
US $45 + shipping.
Edit: Bestellen van de hele kit is zeker een aanrader want dan je krijgt een mooie box (6 cdroms en alle manuals e.d.).
US $45 + shipping.
Edit: Bestellen van de hele kit is zeker een aanrader want dan je krijgt een mooie box (6 cdroms en alle manuals e.d.).
Waar lees jij dat allemaal? Ik zie alleen maar een CD'tje en geen handboeken etc..Op vrijdag 02 november 2001 15:43 schreef warp het volgende:
http://www.sun.com/software/intel/get.html
US $45 + shipping.
Ik heb zelf (een hele tijd geleden alweer) 7 en (wat minder lang geleden) 8 besteld; beide werden netjes geleverd in een mooi kartonnen boxje waar ook de manuals inzaten...Op vrijdag 02 november 2001 17:21 schreef -RenE- het volgende:
Waar lees jij dat allemaal? Ik zie alleen maar een CD'tje en geen handboeken etc..
De ISO's die daar staan werken gewoon. Als je ze met programma X niet kunt branden.. tja, dan ligt dat aan programma X ben ik bang. En een ISO kan natuurlijk nooit je PC laten vastlopen, dat kunnen alleen bugs in programma's die je hebt draaien.Op vrijdag 02 november 2001 15:21 schreef dafearless het volgende:
ja daar heb ik hem ook vandaan gedownload maar zodraai ik die iso uitgepakt had en wou branden liep heel mijn pc vast
* Onno heeft Solaris zonder problemen gedownload, gebrand en geinstalleerd.
Wat is het voordeel van Solaris t.o.v. linux?
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Jah, ze noemden Solaris voor Intel toch altijd Slowaris?Op vrijdag 16 november 2001 14:18 schreef Platel het volgende:
Wat is het voordeel van Solaris t.o.v. linux?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
Ik heb 'm geïnstalleerd gehad op m'n AMD K6-2 400 (320MB SDRAM)...dat draait idd niet erg snel, dus ik denk dat het verhaal een beetje zo loopt...mensen installen 'm in de veronderstelling dat het net zo draait als een linux dist. niet nadenkend over het feit dat zo'n unix als Solaris toch wel een BigBoy is op het unix gebied...het draait overigens niet veel langzamer als win98 op dezelfde configOp vrijdag 16 november 2001 14:27 schreef mithalph het volgende:
[..]
Jah, ze noemden Solaris voor Intel toch altijd Slowaris?
/me flamed niet, het is -jammer genoeg- een feit...
solaris is toch van oorsprong ook helemaal niet ontwikkeld voor de Intel toch?? die is toch ontwikkeld voor de sun bakken?
Signature van nature
Solaris is ontwikkeld voor de Sparc en de UltraSparc architectuur ja.Op vrijdag 16 november 2001 18:50 schreef Sircuri het volgende:
solaris is toch van oorsprong ook helemaal niet ontwikkeld voor de Intel toch?? die is toch ontwikkeld voor de sun bakken?
Pagina: 1